Data: 5 grudnia 2017 r.

Miejsce: Warszawa

Temat: Omówienie sytuacji biznesowej i finansowej oraz
perspektyw Grupy Hollywood po Q3 2017

Grupa Hollywood w 2-3 lata może podwoić przychody zeszłego roku

Grupa Hollywood, lider krajowego
rynku pralnictwa przemysłowego, zanotowała w okresie trzech kwartałów 2017 roku
przychody przewyższające rezultat z całego roku 2016, notując wzrost o 46% rok
do roku, do 77 mln PLN. W samym trzecim kwartale sprzedaż skoczyła o 47% rdr,
do 31 mln PLN.

/wp-content/uploads/tl_files/klienci/nowy/Hollywood/5.12.2017_Hw_2.jpgNa bazie posiadanych już aktywów moglibyśmy realizować około 150 mln
PLN przychodów, co jest realnym celem na najbliższe 2-3 lata. Jednocześnie
ewolucja miksu produktowego w stronę wyżej marżowego wynajmu odzieży roboczej,
a nie tylko samego serwisu pralniczego, może oznaczać docelowo nawet 300 mln
PLN przychodów
– powiedział Adam Konieczkowski, Prezes Zarządu Hollywood
SA.

Stworzony i zarządzany przez
niego holding liczy również na dynamiczny wzrost wyników finansowych.

Lata 2016-2017 znajdują się wynikowo pod presją licznych czynników, w
dużej części o charakterze jednorazowym bądź przejściowym. Naszym celem jest,
aby w przyszłym roku wypracować wyraźnie pozytywne rezultaty. Docelowo liczymy
na marżę EBITDA na poziomie 25%. Już miniony kwartał pokazał, że jesteśmy na
ścieżce wzrostowej
– powiedział dr Tomasz Mika, Wiceprezes ds.
Ekonomicznych w Hollywood SA.

Przedstawiciele Grupy Hollywood
podkreślili oczekiwania co do mocnego wzrostu rynku, na którym firma działa w
Polsce – w 10 lat z obecnych 1,5 mld PLN do 5 mld PLN. O ile Hollywood jest już
liderem segmentu medycznego i hotelarskiego, o tyle największy wzrost może
zanotować w segmencie wynajmu i serwisu odzieży roboczej, gdzie jest numerem
trzy z dużymi ambicjami. /wp-content/uploads/tl_files/klienci/nowy/Hollywood/5.12.2017_Hw_3.jpg

Otworzyliśmy właśnie centrum obsługi wynajmu i serwisu odzieży roboczej
w Sierpcu i jesteśmy gotowi do przerobu dużych wolumenów tekstyliów. Mamy
najnowocześniejsze urządzenia pralnicze i peryferyjne, zaawansowany system IT.
Stosujemy kody kreskowe i znaczniki RFID. Nasze know-how pozwala na
maksymalizację zyskowności tej działalności
– podkreślił Prezes
Konieczkowski.

Zapowiedział również, że
Hollywood SA zamierza jeszcze przed Świętami zadebiutować na głównym rynku GPW.
Będzie to techniczne przejście z NewConnect, gdyż spółka nie przeprowadza
emisji akcji. Natomiast Hollywood może sfinalizować kolejne akwizycje.

Zamierzamy w najbliższym czasie sfinalizować jedną transakcję,
natomiast w całym 2018 roku niewykluczone, że zrealizujemy kilka akwizycji.
Wszystko będzie zależało od efektów negocjacji. Hollywood konsoliduje rynek
pralniczy i nasza strategia w tym zakresie jest niezmienna. Analizujemy
możliwości w tym zakresie zarówno w Polsce, jak i w Niemczech. W pralnictwie
zdecydowanie skala działalności ma znaczenie
– powiedział Prezes
Konieczkowski.

Linki:

Informacja prasowa – link

Prezentacja z konferencji – link

Raport okresowy za 3Q 2017 – link