Miejsce: Warszawa

Czas: 13.11.2014

Temat: Omówienie wyników finansowych 3Q2014 Grupy Hygienika
oraz koncepcji drogerii Dayli i perspektyw rozwoju tej sieci

Dayli startuje z franczyzą i otworzy
50 własnych drogerii

Grupa Hygienika zanotowała w III
kwartale 2014 roku bardzo dobre wyniki finansowe – więcej można przeczytać
tutaj: https://pandl.pl//hygienika-3389/.
Władze spółki mają apetyt na znacznie więcej.

Można powiedzieć, że mamy za sobą kolejny bardzo dobry kwartał. My
jednak nie popadamy w samozadowolenie.
Naszym celem jest zarabiać zdecydowanie więcej, dlatego mocno inwestujemy w
rozwój
– powiedział Kamil Kliniewski, prezes Hygieniki.

Spółka zamierza w najbliższych
tygodniach przeprowadzić emisję zabezpieczonych obligacji o wartości 25 mln zł,
które pozwolą na otwarcie do końca przyszłego roku 50 własnych drogerii Dayli i
około 20 drogerii franczyzowych. To duży wzrost względem obecnych 165 drogerii.
/wp-content/uploads/tl_files/klienci/nowy/Hygienika/20141113_104422.jpg

Rozpoczynamy program franczyzowy, liczymy na szczególne zainteresowanie
drogerii już istniejących, których w Polsce są tysiące. Ułatwimy prowadzenie
dochodowego biznesu. Przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę. Sieć Dayli zapewnia nie
tylko pełne zaopatrzenie, wyższe marże, zaplecze logistyczne, wizualizację
lokalu, jego wyposażenie, system IT, know-how oraz wsparcie marketingowe w
postaci np. gazetki promocyjnej i prowadzonych kampanii reklamowych

wyliczała Anna Wierzbicka, dyrektor generalna Dayli Polska.

Uczestnicy spotkania zapoznali
się z kampanią telewizyjną z udziałem ambasadorek marki Dayli – Agnieszki i
Urszuli Radwańskich, jednych z najlepszych tenisistek świata. Prezentowane były
również akcje promocyjne w prasie oraz Internecie, a także promocja w ramach
akcji społecznych relacjonowanych przez telewizję czy zostanie strategicznym
partnerem grudniowych wyborów Miss Polonia 2014.

Skutecznie budujemy markę Dayli w świadomości klientów także podczas
wizyt w naszych drogeriach. Naszym wyróżnikiem na rynku jest profesjonalna
obsługa klienta, połączona z doradztwem. Nie zatrudniamy kasjerek i kasjerów,
ale sprzedawczynie i sprzedawców. Dbamy również o wystrój drogerii, ofertę
produktową i lokalizacje. Najważniejsze jest dla nas zadowolenie klientek i
klientów
– podkreśliła Anna Wierzbicka.

prezentacja do pobrania [tutaj]

skonsolidowany raport kwartalny 3Q2014 [tutaj]

Prezes Zarządu Hygienika S.A. – Kamil Kliniewski o wynikach po 3Q2014 i
planach na najbliższą przyszłość

Dyrektor Generalna Dayli Polska – Anna Wierzbicka o planach rozwoju sieci Dayli