Tu jesteś: Strona główna > Corporate communication > Oferta public relations
  • Aktywnie aranżujemy publikacje prasowe, czyli opieramy się nie tylko na komunikatach z systemu ESPI. Inwestor, czytelnik, forumowicz ma wrażenie, że spółka jest otwarta na kontakt z inwestorem nie tylko przy publikacji wyników finansowych.
  • Pomagamy w komunikacji z rynkiem podczas sytuacji kryzysowych (np. pożar, kłopot z niesolidnym kontrahentem, czarny PR).
  • Doradzamy w zakresie wpływu działań biznesowych i informacji wysyłanych na  rynek na postrzeganą rynkową wartość spółki
  • Organizujemy konferencje/śniadania prasowe dla dziennikarzy.
  • Aranżujemy wywiady przedstawicieli zarządu spółki w TVN CNBC, rozgłośniach radiowych czy mediach drukowanych.
  • Doradzamy, a w razie potrzeby również szkolimy członków zarządu spółki w zakresie wystąpień publicznych, przed kamerą itp. – zachowanie plus przekaz werbalny.
  • Pomagamy w tworzeniu materiałów prasowych oraz prezentacji wykorzystywanych podczas konferencji np. wynikowych czy innych o istotnym znaczeniu („dopięcie” akwizycji, podwyższenie kapitału).
  • Prowadzimy stały dział aktualności na naszej stronie internetowej www.pandl.pl, gdzie Klienci mogą dodatkowo skomentować informacje z życia spółek.
  • Monitorujemy stale wizerunek spółki w mediach oraz na forach internetowych.
  • Stworzymy i pomożemy w zarządzaniu bazą dziennikarzy oraz inwestorów instytucjonalnych.
  • Zapewnimy monitoring mediów pod kątem spółki i jej konkurencji.
  • Wspieramy aktywności spółki za pośrednictwem elektronicznych kanałów (np. Parkiet News, pb.pl). W sytuacji stale zwiększającej się liczby emitentów i spadku czytelnictwa gazet mocne „okopanie się” w Internecie staje się coraz ważniejsze.
  • Zapewnimy obecność spółki na forach internetowych. Podstawowym celem aktywności na forach jest animacja i uświadomienie innym użytkownikom (10% z nich pisze, a 90% jedynie czyta), że jest ogólne zainteresowanie akcjami spółki. Drobny akcjonariusz nabiera przekonania, że nie jest sam i że dobrze ulokował swoją nadwyżkę finansową. Często publikacje prasowe mają mniejszy wpływ na zachowania inwestorów niż przekonujące, trafiające do wyobraźni wpisy na forach inwestorskich.
  • Główne formy aktywności i ich zalety:
    • bieżące komentowanie wszelkich wydarzeń korporacyjnych z życia firmy (komunikaty ESPI, wyniki finansowe, WZA, artykuły w prasie finansowej czy wizyty przedstawicieli Zarządu w TVN CNBC),
    • szybkie „wyłapywanie” nastrojów danego akcjonariatu i ich oczekiwań, bądź szybkie poznanie wątpliwości,
    • „prostowanie” pewnych niejasności, wątpliwości (np. wyjaśnienie polityki dywidendowej, zapisów w raportach finansowych),
    • dyskusje nad opublikowanymi rekomendacjami i nad zawartymi tam tezami, liczenie wskaźników z podanych tam prognoz na najbliższe lata, porównania wobec innych spółek i uwypuklenie perspektywy atrakcyjności spółki,
    • analiza techniczna – drobni akcjonariusze ją bardzo lubią, więc dobrze sprawdza się odnotowywanie okrągłych poziomów cenowych np. 10, 15 czy 20 zł, formacji technicznych, mobilizacja społeczności przy forsowaniu oporów i obronie wsparć.

Nasi klienci