Tu jesteś: Strona główna > Relacje inwestorskie

Relacje inwestorskie

tl_files/img/1.jpgJesteśmy jedyną agencją, która w pełni wyrosła z działań w zakresie relacji inwestorskich. Stawiamy przede wszystkim na bezpośrednie kontakty z uczestnikami szeroko rozumianego rynku kapitałowego.

Nasi klienci, przy wsparciu naszych specjalistów, pozyskali z rynku setki milionów złotych. Zarówno w ramach IPO, jak i kolejnych emisji publicznych i prywatnych. Pomoc z naszej strony gwarantuje “rynkowi” uczciwość prowadzonych relacji inwestorskich.

Jesteśmy również otwarci na potrzeby indywidualnych graczy giełdowych. Ich zaufanie jest kapitałem, którym można finansować dalszy rozwój. Doradzimy jak, oraz pomożemy zbudować/odbudować i utrzymać dobre relacje z każdą grupą potencjalnych akcjonariuszy.

Pierwszy krok: Postrzeganie

tl_files/pliki/zdjecie_2.jpgAby relacje inwestorskie były skuteczne, musimy zacząć od sprawdzenia stanu bieżącego, czyli przeprowadzenia analizy dotychczasowych działań Spółki. Dzięki temu będziemy mogli  wyciągnąć wnioski i zaproponować potrzebne zmiany. Przeprowadzimy dla Was badanie opinii wśród 25 instytucji finansowych (TFI, OFE, TU, analityków biur i domów maklerskich). Spytamy o jakość i skuteczność prowadzonych relacji inwestorskich oraz o mocne i słabe strony dotychczas podejmowanych działań. Przy okazji przeprowadzimy audyt postrzegania Spółki i branży. Końcowy raport będzie zawierał ocenę, wnioski oraz proponowane działania.

Drugi krok: Drugi debiut, czyli gruntowne zmiany!

tl_files/pliki/zdjecie_3.jpgPrzejdźmy teraz do etapu wdrażania nowej strategii komunikacji z rynkiem. Ponieważ zmiany w dotychczasowej są na ogół gruntowne, nazywamy je umownie „drugim debiutem”. Podzielimy się naszą wiedzą teoretyczną i praktyczną. Podpowiemy, co komunikować i w jaki sposób. Jeśli będzie taka potrzeba, zaczniemy zmiany od strony internetowej a skończymy na całościowej polityce informacyjnej firmy. Zdradzimy, co aktualnie interesuje analityków. Zadbamy aby relacje z rynkiem były spójne i czytelne. W dłuższej perspektywie to zawsze procentuje!

Trzeci krok: Idziemy w rynek

Teoria opanowana. Czas „wyjść do rynku”. Bez obaw, bo wiecie Państwo już, co i jak mówić. Czas na praktykę. Konferencja dla analityków, wyjazd do Spółki? Zorganizujemy. Gwarantujemy zmianę nastawienia “rynku”, o ile relacje będą prowadzone w sposób ciągły i jednolity. Drobni inwestorzy czy instytucje finansowe inwestujące w akcje, mają ten sam cel – chcą zarobić. Chcą wiedzieć jak najwięcej o tym, co obecnie dzieje się w spółce oraz co czeka firmę w przyszłości. Z każdym giełdowym graczem nie można spotkać się osobiście, dlatego komunikację z akcjonariuszami należy wspierać PRem (internet, prasa, telewizja) – to skuteczna forma kontaktu z szeroko rozumianym “rynkiem”.

Nasi klienci