ZM Henryk Kania
partnerem Biegu Mikołajów

/wp-content/uploads/tl_files/klienci/nowy/Kania/bieg_2.jpg4 grudnia w pięciu polskich miastach odbyła się czwarta
edycja Biegu Mikołajów. Po zeszłorocznym sukcesie akcji charytatywnej, mającej
na celu pomoc chorym dzieciom, w tym roku Mikołaje stanęli na starcie w
Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Zakopanem oraz – po raz pierwszy – w Sopocie.

Kolejny raz partnerem tej akcji charytatywnej zostały
Zakłady Mięsne Henryk Kania. Wiodący krajowy producent wyrobów wędliniarskich i
mięsa konfekcjonowanego z Pszczyny swoimi produktami wsparł organizację
cateringu, a także przekazał nagrody dla uczestników.

„Zakłady Mięsne Henryk
Kania aktywnie wspierają różne inicjatywy w zakresie CSR. Oprócz wspomnianego
Biegu Mikołajów, firma na stałe współpracuje ze Śląskim Bankiem Żywności, a
niedawno została partnerem Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej. Ponadto,
każdego roku ZM Kania organizują turniej koszykówki ulicznej Henryk Kania Cup
oraz zawody narciarskie Henry Kania Ski Cup. Angażują się też w wiele innych
mniejszych inicjatyw. Wspierają placówki oświatowe, domy pomocy oraz
potrzebujących”
– czytamy w komunikacie producenta wędlin.

W warszawskiej edycji biegu czynny udział wzięli
przedstawiciele agencji P[&]L, wspierającej działania ZM Henryk Kania w
zakresie relacji inwestorskich i komunikacji zewnętrznej.

Więcej: link