Amica uzupełnia ofertę
AB

AB, czołowy
dystrybutor IT, AGD i RTV oraz zabawek w regionie CEE, podpisał umowę o
wprowadzeniu do swojej oferty handlowej produktów Amiki. Wrocławska firma, po
upadku kilku znaczących konkurentów (Mix Electronics i Domex) konsekwentnie
zagospodarowuje coraz większą część rynku dystrybucji AGD. Może w tym pomóc
nawiązanie współpracy z największym polskim producentem AGD. Na początek do
oferty trafi 20 nowych produktów z segmentu dużego i małego AGD, z czego siedem
to rynkowe premiery.

Grupa AB
wiąże duże nadzieje z tą współpracą. Według specjalistów, wspomagana
rozpoznawalność marki Amica na rynku sięga 83 proc. Firma z Wronek zatrudnia
ponad 2 tys. osób, jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów
Wartościowych od 1997 r., a jej przychody w zeszłym roku przekroczyły 1,6 mld
zł. AB jest również spółką notowaną na GPW (od 2006 r.), a jej skonsolidowane
przychody za rok finansowy 2013/2014 (zakończył się w czerwcu br.) miały
wartość 5,8 mld zł.