K2 Precise wygrywa przetarg na obsługę marki Doppelherz należącej do Queisser Pharma

 

Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za obsługę w obszarze cyfrowym e-commerce oraz części portfolio marki Doppelherz.

 

Współpraca K2 Precise i Queisser Pharma, właściciela marki Doppelherz, ma charakter stały i obejmuje obsługę w digitalu e-sklepu oraz produktów z portfolio marki Doppelherz: IBS (Na drażliwe jelita), Kollagen Beauty, Kollagen 11.000, Doppelsil Max. Agencja odpowiada za prowadzenie kampanii świadomościowych oraz sprzedażowych, a zakres współpracy obejmuje m.in. SEM, Social, Display, Programmatic.

 

–  Decyzję o współpracy z agencją K2 Precise podjęliśmy na podstawie mocnych kompetencji, zaproponowanej strategii, kreatywnego podejścia do rozwoju portfolio oraz zaangażowania zespołu już na etapie przetargu. Wierzymy, że jako nasz partner biznesowy wniesie nie tylko swoje bogate doświadczenie w branży farmaceutycznej, ale również nową energię, innowacyjne myślenie oraz rozwiązania w procesie rozwoju i budowy siły naszych produktów. Dzięki temu możemy skutecznie rozwijać się na rynku i osiągać kolejne cele i sukcesy –  Paweł Bogdan,  Digital & E-commerce Manager w Queisser Pharma Poland.

 

Produkty Queisser Pharma są dedykowane różnorodnym grupom odbiorców. Celem jest osiągnięcie maksymalnej penetracji wśród poszczególnych grup docelowych, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów i dostarczyć im odpowiednie rozwiązania.

 

 

***


K2 Precise
 specjalizuje się w kampaniach digitalowych i wszechstronnym wsparciu w obszarze mediów, SEO & content marketing oraz MarTech. Jest częścią Grupy K2, która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software. 

Działalność Grupy K2 opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych:

Segment mediowy – K2 Precise – ekspertyza digital marketing. Usługi specjalistyczne: SEM, social, programmatic, performance, SEO & content marketing, business intelligence, webanalityka, MarTech oraz usługi planowania i zakupu TV. 

 

Segment agencyjny – K2 Create – projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marek. 

  

Segment software – Fabrity / K2 Digital Products – kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, projektowania produktów cyfrowych i rozwiązań e-commerce. 

 

Segment chatbotów – PerfectBot – chatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center.