Zarządzanie nieruchomościami to również domena Unimy 2000

Podczas Kongresu Real Estate
Management, w którym uczestniczyło blisko 500 specjalistów z branży, Unima 2000
Systemy Teleinformatyczne prezentowała jedno ze swoich rozwiązań, wnoszących
nową jakość dla właścicieli i zarządców budynków – platformę do zarządzania
procesami biznesowymi Axxerion.

To oprogramowanie typu CAFM (Kompleksowy System Wspomagający
Zarządzanie Nieruchomościami), który jest kompletnym narzędziem. Łączy on
funkcje zaawansowanego software’u wspomagającego zarzadzanie nieruchomościami z
praktycznie wszystkimi procesami zachodzącymi w nowoczesnym przedsiębiorstwie.
Zaskakuje jego prostota we /wp-content/uploads/tl_files/klienci/nowy/Unima/2017-10-26_kongres_rem_1.jpgwdrożeniu i obsłudze oraz elastyczność, która
pozwala łatwo adaptować go do specyficznych wymagań firmy jak i rynku, na
którym działa. System Axxerion to bardzo przyjazne w użyciu narzędzie
informatyczne do zarządzania nieruchomościami. Pozwala zarządzać każdą
nieruchomością bez względu na jej przeznaczenie, w tym m.in. biurową,
parkingami, centrami handlowymi i usługowymi, obiektami publicznymi, sportowymi
czy też kompleksami mieszkalnymi. Jest to narzędzie dedykowane zarówno dla
potrzeb właściciela jak i użytkownika /najemcy. Rozwiązania Axxerion wspomagają
wszystkie powiązane wzajemnie procesy, takie jak planowanie, administrowanie,
utrzymanie techniczne, kontrola zużycia mediów, księgowość. System pozwala na
pełną kontrolę wydatków i wpływów oraz na stały wgląd w dane najemców i
wynajmujących, dokumentacje obiektów oraz procesów.

Rozwiązania Axxerion są narzędziem niezbędnym do optymalizacji
procesów biznesowych i wdrażania wyższej jakości usług. Jednocześnie są
narzędziem tanim, prostym i szybkim zarówno we wdrożeniu, jak i w użyciu. To
system dedykowany małej, jak i dużej firmie.

Warto podkreślić, że Unima 2000 jest jedynym w Polsce
przedstawicielem Axxerion. Co więcej, ma kompetencje w zakresie kastomizacji
systemu do potrzeb konkretnego podmiotu. Sam system cieszy się bardzo dużym
powodzeniem na świecie. Korzystają z niego m.in. takie firmy jak: DHL, UPC,
Honeywell czy T-Mobile.