Wzrost w E-commerce na rozpoczęcie roku w
TIM-ie
Szacowane przychody TIM SA ze sprzedaży netto towarów i usług
związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły po pierwszym miesiącu
2020 r. ponad 69 mln zł, wobec 63,6 mln
zł w styczniu 2019 r. (+8,6% rdr.), z czego ponad 76,4% wygenerował kanał
e-commerce (73,7% w styczniu 2019 r.).
– Rok 2020 r. rozpoczęliśmy od istotnego wzrostu przychodów,
przede wszystkim dzięki zwiększonej sprzedaży w kanale e-commerce (wzrost 12,5%
r/r). Cieszę się, że kanał na który kładziemy największy nacisk i jest
fundamentem naszego modelu biznesowego, już od początku roku rośnie tak
dynamicznie. Warto także podkreślić, że przychody w styczniu 2020 r. były aż o
14 procent wyższe niż w grudniu 2019 r. To już trzeci kolejny taki styczeń w
którym obroty przekroczyły poziom z grudnia roku poprzedzającego – dlatego
pozytywnie patrzymy na kolejne miesiące – komentuje Krzysztof Folta, prezes
zarządu TIM SA.