W miniony piątek spółka opublikowała wyniki za marzec. W tym miesiącu
przychody ze sprzedaży wzrosły o niemal 13% do poziomu 78,57 mln zł. W
okresie styczeń-marzec przychody wzrosły o 12,9% r/r do 215,79 mln zł.
Przychody z kanału e-commerce wyniosły w marcu 52,81 mln zł, co oznacza
wzrost o niemal 10% w porównaniu z poprzednim rokiem. Narastająco, w
okresie styczeń-marzec przychody z e-commerce wzrosły o 13,3% r/r do
155,32 mln zł. Marzec był kolejnym udanym miesiącem, gdyż w lutym spółka
raportowała wzrost przychodów o 18%. Na wykresie odbicie jednak zaczyna
spowalniać. Trzeba mieć na uwadze, że spowolnienie w gospodarce, może
przełożyć się na pogorszenie wyników firmy.

Źródło: https://comparic.pl/