Rozkwit sieci Kakto z Grupy AB

Zarządzana przez AB SA sieć franczyzowa Kakto przeżywa prawdziwy rozkwit. Sieć powstała
zaledwie w czerwcu 2014 roku może pochwalić się już współpracą ze 130 sklepami.
Do sieci należą placówki o powierzchni od kilkudziesięciu do nawet tysiąca
metrów kwadratowych. Partnerzy bardzo chwalą sobie współpracę z franczyzodawcą.
Główne zalety to szeroki asortyment produktów, krótkie terminy dostaw i szybkie
rozpatrywanie reklamacji. Istotną kwestią jest również udzielane wsparcie
marketingowe (gazetki, akcje promocyjne w Internecie). Każdy partner ma
zagwarantowane w umowie, że w jego miejscowości nie powstaną konkurencyjne
sklepy z tym samym logo ani własne sklepy Kakto. Do sieci mogą należeć
właściciele już istniejących sklepów z artykułami RTV i AGD, jak również
przedsiębiorcy dopiero rozpoczynający działalność. W specjalnie stworzonym
centrum szkoleniowym partnerzy zdobywają potrzebną wiedzę pod kątem produktowym
i jakościowym. Organizowane przez sieć wydarzenia, np. targi branżowe, są
doskonałą okazją do poznania nowości rynkowych i wymiany doświadczeń.
Zadowoleni franczyzobiorcy dostrzegają korzyści płynące ze współpracy z siecią
zarządzaną przez wiodącego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dystrybutora
IT, AGD i RTV.

Więcej na ten temat: http://franchising.pl/artykul/9053/niewybredny-franczyzodawca/