Sukces AB Innovations Days

W malowniczo położonym w Bieszczadach Hotelu Arłamów odbyła
się trzecia już edycja targów AB Innovation Days. W trakcie dwudniowej imprezy,
zorganizowanej przez AB SA –
największego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dystrybutora IT, RTV i AGD
oraz zabawek – zaprezentowano najnowsze trendy oraz nowości w branży RTV/AGD.

Atrakcją pierwszego dnia były sesje szkoleniowe,
przybliżające nowości produktowe i technologiczne, techniki sprzedaży oraz
oferty usług dodatkowych w postaci przedłużonej gwarancji. Szkolenia prowadzili
przedstawiciele producentów (LG, Whirpool, Indesit, Amica) oraz ubezpieczyciela
STU Ergo Hestia. Dzięki ciekawej tematyce i atrakcyjnej formule szkolenia
cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Drugi dzień imprezy upłynął na odwiedzaniu ponad
czterdziestu stoisk wystawców. Kilkuset gości miało okazję poznać najnowsze
trendy rozwoju branży RTV/AGD w myśl przewodniego hasła imprezy: „zobacz już
dziś, co inni pokażą dopiero jutro”. Aktualne wydarzenia odbywające się przy
stoiskach wystawców były transmitowane przez telewizję targową. W ramach
telewizyjnego Studia AB goście mogli wysłuchać rozmów ekspertów i liderów
rynku.

– Konsekwentnie
budujemy silną pozycję w segmencie dystrybucji RTV/AGD, gdzie osiągnęliśmy w
ostatnim roku wzrost o 25%. Wzrost ten jest wynikiem realizacji naszej
przemyślanej strategii rozwoju oferty produktowej, która jeśli chodzi o czołowe
marki AGD/RTV jest kompletna. Teraz skupiamy się na poszerzaniu oferty
produktów na wyłączność, które są bardzo cenione przez naszych partnerów.
Dzięki nim mogą oni kształtować swobodniejszą politykę cenową. Duży nacisk
położyliśmy też na inwestycję w zespół ludzi, którzy obsługują naszych
partnerów. Powstał dedykowany RTV/AGD zespół handlowców mobilnych, wzmocniliśmy
stacjonarny dział sprzedaży – wszystko po to, aby nasi klienci mogli korzystać
z pełnego wsparcia
– powiedział Zbigniew Mądry, członek zarządu AB S.A.

Dodatkową atrakcja targów było przybliżenie zwiedzającym
sieci franczyzowej Kakto, oferującej artykuły RTV/AGD w 180 placówkach na
terenie całego kraju. Imprezę zakończyła uroczysta gala, którą dodatkowo
uświetnił występ znanej piosenkarki – Patrycji Markowskiej.

Fotorelacja z targów AB Innovation Days -[gt] link