Monitory profesjonalne Sharp w
polskiej ofercie Grupy AB

Grupa AB, notowany na GPW największy dystrybutor IT oraz
elektroniki użytkowej w Polsce i regionie CEE, poszerzyła ofertę monitorów
profesjonalnych w Polsce o produkty marki Sharp. Wpisuje się to w strategię Grupy AB w zakresie rozbudowy najszerszego portfolio produktów
dostępnych na rynku, również w zakresie instalacji Digital Signage.

AB S.A., lider dystrybucji
LCD i LFD w Polsce, wspólnie z firmą Sharp planuje szereg działań promujących
nowe rozwiązania produktowe. Jesteśmy przekonani, że poprzez sieć naszych
Partnerów dotrzemy do szerokiego grona odbiorców, ceniących doskonałą jakość za
przystępną ceną oraz oryginalność i nieszablonowość rozwiązań
– podkreślił Arkadiusz
Mierzwiński, Product Manager ds. Digital
Signage w AB S.A.

W ofercie AB z zakresu Digital Signage znajduje się więcej niż 2
tys. indeksów produktowych ponad 30 renomowanych producentów. W ramach
poszerzonej oferty o monitory profesjonalne marki Sharp wiele produktów np.
dedykowane pod wideo ściany monitory 70” lub interaktywny monitor WCD (Windows
Collaboration Displays) można śmiało nazwać awangardą biznesu prezentacji
cyfrowej.

Warto zauważyć, że Partnerzy AB S.A. otrzymują wsparcie techniczne
i doradztwo przy budowaniu oferty na potrzeby projektów Digital Signage. Do
dyspozycji jest również profesjonalny zespół wyspecjalizowanych product
managerów, odpowiadających za poszczególne linie produktowe, w tym monitory
wielkoformatowe, infrastrukturę czy software służący do tworzenia treści.

Dzięki profesjonalnemu
wsparciu naszych Partnerów oraz dzięki atrakcyjnej ofercie handlowej segment
Digital Signage w AB S.A. rozwija się w wysokim tempie kilkudziesięciu procent
rocznie. Nasz sukces to jednak przede wszystkim sukcesy naszych klientów, realizujących pełne
spektrum instalacji Digital Signage
– powiedziała Patrycja Gawarecka,
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w AB S.A.

Więcej informacji o ofercie firmy Sharp i AB S.A. można znaleźć na
stronach: www.ab.pl

i www.abonline.pl.

***

Grupa
AB jako jedyna polska firma znajduje się w gronie 9 największych dystrybutorów
IT i dostawców rozwiązań e-commerce w Europie. Jest mocnym nr 1 w Polsce i
Europie Środkowo-Wschodniej.
Oferuje blisko 100 tys. produktów – w
tym największych światowych producentów nowoczesnych technologii jak Apple,
Microsoft, HP Inc., Hewlett Packard Enterprise (HPE),
Lenovo, Samsung czy Dell – do ponad 16 tys. partnerów handlowych. Jest wiodącym
dostawcą usług chmurowych (cloud) oraz wartości dodanej w dystrybucji (VAD).
Rozwija także dystrybucję AGD/RTV i zabawek, należąc już do wiodących
dystrybutorów w tym zakresie w Polsce. Spółkę cechują najlepsze zaplecze
logistyczne i najlepsza efektywność biznesowa w branży.

Grupa AB zarządza własnymi markami TB, Optimus i Triline oraz własnymi
sieciami franczyzowymi Alsen (Polska), Comfor (Czechy i Słowacja), Premio
(Czechy) i Triline (Czechy), a także Optimus (integratorzy – Polska), Kakto
(AGD/RTV – Polska), Digimax (rozwiązania mobilne i smart home – Czechy i
Słowacja) i Wyspa Szkrabów (zabawki – Polska). Z ponad 1,8 tys. punktów
sprzedaży detalicznej to największa branżowa sieć franczyzowa w regionie CEE.

Od 2006 roku AB S.A. jest spółką notowaną na rynku głównym GPW. Więcej
informacji na temat Grupy AB można znaleźć pod adresem www.ab.pl.