Amica na targach w Orlando
Nowa, przygotowywana aktualnie strategia, określająca kierunki rozwoju Grupy Amica poza rok 2030, mówi o wyjściu ze sprzedażą poza Europę. Dotychczasowy rozwój firmy przebiegał w dość klasyczny sposób. Po rynku krajowym nadszedł czas na ekspansję w Europie Środkowej oraz na Wschodzie. Następnym krokiem były rynki zachodnioeuropejskie.
Obecnie Prezes Jacek Rutkowski uznał, że nadszedł czas na zaistnienie na rynku amerykańskim. Na największych za oceanem branżowych targach The Kitchen & Bath Industry Show w Orlando polska firma przedstawi swoje kuchnie i sprzęt grzejny.
– Mamy do zaprezentowania nowoczesne i funkcjonalne rozwiązania w całej gamie sprzętów grzejnych, zarówno piekarnikach, jak i kuchniach wolnostojących, które w Stanach Zjednoczonych są bardzo popularne – wyjaśnia Alina Jankowska-Brzóska, wiceprezes zarządu Grupy Amica.
Więcej na ten temat w ostatnim wydaniu magazynu „Forbes” lub na: https://www.forbes.pl/