Artur Pruziński Account Directorem w K2 Precise
Artur Pruziński awansował na stanowisko Account Directora w K2 Precise (Grupa K2).
Artur Pruziński jest odpowiedzialny za realizację celów jakościowych oraz biznesowych zarówno obsługiwanych klientów, jak również K2 Precise. Bezpośrednio nadzoruje określone portfolio projektów oraz jest liderem jednego z zespołów Client Service agencji. Dba o jego rozwój i wspiera merytorycznie w codziennej pracy z klientami i zespołami specjalistów wewnątrz firmy.
– Bardzo się cieszę z tego awansu! Artur w pełni na niego zasłużył. Zarówno klienci jak i zespół K2 bardzo cenią go od strony merytorycznej, biznesowej i ludzkiej. Co sam wielokrotnie podkreśla, lubi styl pracy „jedną nogą u klienta, drugą w K2”, sukces zawsze rozpatruje w kategoriach zadowolenia obu stron. Super jest mieć go na pokładzie! – podkreśla Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer w K2 Precise.
Artur Pruziński z branżą związany jest od 15 lat. Pracował m.in. w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank), gdzie był odpowiedzialny za kampanie digitalowe z udziałem gwiazd takich jak Gerard Depardieu, Antonio Banderas, Chuck Norris i Kevin Spacey. Prawował jako E-commerce Manager w Skarbiec TFI, a poźniej po stronie agencji prowadził działania dla m.in. Ferrero Polska, Eden Polska, Tchibo, Discovery Channel, Lek-am, Resibo, Mann+Hummel FT Poland, Grupa Pracuj czy Danone.
– Serdecznie gratuluję Arturowi Pruzińskiemu awansu na stanowisko Account Directora. Wraz z moim zespołem mamy przyjemność współpracować z Arturem od roku 2020. Profesjonalizm, kompetencja, zaangażowanie to są mocne filary na których Artur buduje doskonałe relacje z klientami. Życzę samych sukcesów w nowej roli! – mówi Lidia Misiuna, Head of Brand Management w Mann+Hummel FT Poland.
Artur Pruziński z K2 Precise jest związany od 2017 roku. Realizuje projekty dla klientów z różnych branż zarówno lokalnie, jak i międzynarodowo w obszarze SEO, contentu, mediów 360, analityki, analiz czy strategii.
– Z Arturem mam okazję współpracować od wielu lat w naprawdę różnych firmach. Przez ten czas Artur niejednokrotnie był przeze mnie stawiany jako świetny przykład tego, jak powinna wyglądać opieka nad klientem. Cechuje się dużym zaangażowaniem, wiedzą, dążeniem do ciągłego rozwoju. To oraz otwartość i łatwość w budowaniu relacji przez Artura pozwala budować długoterminowe współprace pełne sukcesów. Awans Artura jest jak najbardziej uzasadniony – komentuje Tomasz Kohsek, E-commerce and Project Manager w Resibo.
Efektem pracy Artura i jego zespołu jest m.in. srebrne Effie dla Nutricii Medycznej (Grupa Danone) w kategorii Leki i Suplementy Diety za pierwszą w Europie, stworzoną lokalnie kampanię Twoje posiłki w walce z chorobą. Nutridrink. Kampania jest przykładem efektywnego działania w ograniczonym budżecie, które zdynamizowało sprzedaż oraz odbudowało udział w rynku. Artur do dziś współtworzy strategię digital dla marki oraz trzyma pieczę nad jej realizacją.
– Cieszę się bardzo, że zaangażowanie i profesjonalizm Artura zostały docenione w pełni zasłużonym awansem. Jestem przekonana, że umiejętności strategicznego myślenia, planowania, organizacji, skutecznego rozwiązywania problemów oraz zarządzania zespołem spowodują, że nie będzie dla niego projektów niemożliwych. Nowe stanowisko Artura będzie stanowiło motywujące wyzwanie dla niego samego oraz inspirację dla współpracujących osób. Talent oraz zaangażowanie Artura niewątpliwie pomogą mu w osiąganiu sukcesów! – mówi Aleksandra Zadygowicz, Digital Director w Danone.
Artur zawsze podkreśla, że ważne są dla niego zadowolenie i satysfakcja – klienta oraz K2 Precise – z efektów wspólnej pracy, a współpraca powinna nie tylko realizować ambitne cele, ale również dawać poczucie rozwoju marki klienta oraz zespołu.
***
K2 Precise specjalizuje się w kampaniach digitalowych i wszechstronnym wsparciu w obszarze mediów, SEO & content marketing oraz MarTech. Jest częścią Grupy K2, która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software.
Działalność Grupy K2 opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych:
Segment mediowy – K2 Precise – ekspertyza digital marketing. Usługi specjalistyczne: SEM, social, programmatic, performance, SEO & content marketing, business intelligence, webanalityka, MarTech oraz usługi planowania i zakupu TV.
Segment agencyjny – K2 Create – projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marek.
Segment software – Fabrity / K2 Digital Products – kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, projektowania produktów cyfrowych i rozwiązań e-commerce.
Segment chatbotów – PerfectBot – chatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center.