Dlaczego Altavia jest najlepszym partnerem dla spółek marketingowych K2? Czy to był zły czas na sprzedaż biznesów marketingowych? Zapraszamy do obejrzenia nagrania CEO Fabrity Holding. Okazuje się bowiem, że przeprowadzona właśnie transakcja jest kolejną bardzo udaną transakcją wyjścia, jakiej dokonała Grupa Fabrity pod kierownictwem Pawła Wujca. Wpływy przed kosztami transakcyjnymi to 25 mln zł, a co ważne – kwota ta została już rozliczona w całości, bez żadnych niepewnych komponentów typu earn-out. Dodatkowo, po konsultacjach z Radą Nadzorczą, większość środków może trafić do akcjonariuszy w formie dywidendy.
Najbliższe wydarzenia
Lis
26
-
Lis
26
Lis
28
-
Lis
28
Lis
28
-
Lis
28
Lis
29
-
Lis
29
Gru
04
-
Gru
04
CEO Paweł Wujec: Znaleźliśmy najlepszego kupującego dla spółek marketingowych
wrz 25, 2023