Dlaczego Altavia jest najlepszym partnerem dla spółek marketingowych K2? Czy to był zły czas na sprzedaż biznesów marketingowych? Zapraszamy do obejrzenia nagrania CEO Fabrity Holding. Okazuje się bowiem, że przeprowadzona właśnie transakcja jest kolejną bardzo udaną transakcją wyjścia, jakiej dokonała Grupa Fabrity pod kierownictwem Pawła Wujca. Wpływy przed kosztami transakcyjnymi to 25 mln zł, a co ważne – kwota ta została już rozliczona w całości, bez żadnych niepewnych komponentów typu earn-out. Dodatkowo, po konsultacjach z Radą Nadzorczą, większość środków może trafić do akcjonariuszy w formie dywidendy.
Najbliższe wydarzenia
Maj
16
-
Maj
16
Maj
22
-
Maj
22
Maj
23
-
Maj
23
Maj
26
-
Maj
26
Maj
27
-
Maj
27
CEO Paweł Wujec: Znaleźliśmy najlepszego kupującego dla spółek marketingowych
wrz 25, 2023
