Miejsce:
Warszawa
Uczestnicy:
Ponad 120 dziennikarzy, analityków i zarządzających
Temat:
Premiera gry „Sniper: Ghost Warrior 2”
Sniper 2 hitem już na starcie
Na najważniejszej premierze gry
komputerowej w tym roku zgromadziło się łącznie ponad 120 dziennikarzy
branżowych i finansowych oraz analityków i zarządzających funduszami.
Prezentacja, która zawierała pokaz gry na żywo, potwierdziła spodziewane mocne
strony Snipera 2 – realizm zarówno grafiki, jak również zachowania postaci i
ich inteligencji. To mieszanka, która sprawia, że grę Sniper: Ghost Warrior 2
można już nazwać hitem. Zresztą liczby mówią same za siebie.
– Sniper 2 jest już dużym sukcesem. To pewne. Zamówienia na debiut to nie
800 tys. szt., nie 900 tys. szt., ale ponad 1 mln kopii – oznajmił zebranym Marek Tymiński, Prezes
Zarządu City Interactive SA.
Oznacza to, że wyniki finansowe
City Interactive w pierwszym kwartale br. będą rekordowe. W kolejnych
kwartałach dobra passa powinna nadal trwać – wraz z realizacją kolejnych zamówień
na Snipera 2 i dodatki do niego.
– Zakładamy sprzedaż Snipera 2 na wyższym poziomie niż Snipera 1.
Pierwszą odsłonę Snipera sprzedaliśmy w ponad 3 mln egzemplarzy – powiedział Prezes Tymiński.
Dodał, że City Interactive
wkrótce zmieni nazwę na CI Games, unifikując się z marką handlową swoich
produktów. Jednocześnie spółka tworzy silne portfolio gier komputerowych, zatem
kolejne premiery już niebawem.