Zarząd PZ CORMAY S.A. z siedzibą w Łomiankach („Spółka”) informuje, iż w
dniu 15 lipca 2014 r. , wykonując Uchwałę nr 4 Nadzwyczajnego Walnego
Zgromadzenia Spółki z dnia 8 października 2012 r. (por. raport bieżący
nr 19/2012) i Plan Reorganizacji Grupy Cormay, mający na celu
przeniesienie działalności produkcyjno-dystrybucyjnej do Orphée i
pozostawienie w Spółce działalności badawczo-rozwojowej o wysokim
stopniu innowacyjności (por. raport bieżący Spółki nr 13/2012), Spółka
zawarła ze swoją spółką zależną Orphée SA („Orphée”) umowę przedwstępną
sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa („Umowa”), w której
strony potwierdziły uzgodnione wcześniej ramowe warunki przeniesienia
działalności produkcyjno-dystrybucyjnej do Orphée (por. raport bieżący
nr 43/2014).

Z uwagi na konieczność dokonania inwentaryzacji zbywanych aktywów i
ustalenia szczegółowych zasad współpracy, umowy związane ze sprzedażą
zorganizowanej części przedsiębiorstwa zostaną podpisane do dnia 31
października 2014 r. Strony uzgodniły też, iż warunkami zawieszającymi
zawarcie umowy sprzedaży będą: (i) posiadanie przez Spółkę akcji Orphée
stanowiących co najmniej 50% plus 1 ogólnej liczby akcji Orphée, oraz
(ii) zawarcie przez Orphée i Spółkę umów regulujących bieżące
rozliczenia pomiędzy Stronami. Jednocześnie, Orphée zobowiązała się do
zapłaty zaliczek na poczet przyszłych zobowiązań finansowych w łącznej
wysokości 15.494.000 złotych, które w przypadku niedojścia do zawarcia
umów zostaną jej zwrócone. Warunki Umowy nie odbiegają od typowych
warunków tego rodzaju umów. Umowa nie przewiduje zapłaty kar umownych.
Umowa została uznana za znaczącą z uwagi na wartość zaliczek, które
przekraczają 10% kapitałów własnych Spółki.