Corporate communication
Wizerunek spółki wśród interesariuszy to jeden z jej najcenniejszych atutów.
Szczególnie w czasach szybkich rynkowych zmian i rosnącej konkurencji. Właściwy wizerunek korporacyjny nie tylko pomaga w osiąganiu ambitnych celów biznesowych, ale pozwala też chronić działalność w przypadku wrogich ataków czy zaistnienia sytuacji kryzysowej. To również employerbranding oraz komunikacja wewnętrzna. Od innych firm z branży relacji inwestorskich i PR odróżnia nas to, że staramy się być integralną częścią każdej z obsługiwanych przez nas spółek.
Dzięki temu nasza współpraca ma zawsze przebieg partnerski. Staramy dostosować się do potrzeb Klienta, aby działać jak najskuteczniej. Wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwalają nam wybierać informacje ważne i te którymi trudniej zainteresować prasę czy telewizję, ale warto to zrobić. Nie idziemy na łatwiznę. Relacje z mediami należy bowiem stale pielęgnować. Właśnie one stanowią przecież swoisty łącznik między spółką a szeroko rozumianym rynkiem kapitałowym.
Relacje z mediami dla Spółek notowanych na GPW
Badanie postrzegania
Plan działania
Komunikaty prasowe
Kontakty z inwestorami indywidualnymi
Konferencje prasowe
Monitoring mediów
Kontakty z mediami
Sytuacje kryzysowe
Szkolenie medialne dla Zarządu Spółki
Social media
Z nami
poczujesz bezpieczeństwo
w świecie inwestycji