Od private label po
silną markę – rozmowa z Dariuszem Polinceuszem, prezesem zarządu Excellence
Excellence to firma kojarzona jako producent syropów i
napojów private label. Dziś spółka wyrasta na napojowego innowatora markowych
produktów. Główne cele na bieżący rok to rozwój oferty ze szczególnym naciskiem
na produkty bio, penetracja rynku tradycyjnego oraz rozwój eksportu.
Na łamach serwisu www.portalspozywczy.pl
ukazał się obszerny wywiad z Dariuszem Polinceuszem, prezesem zarządu
Excellence. W rozmowie prezes Polinceusz przybliża historię spółki, a także
obecną sytuację w firmie i plany na przyszłość. Rynek syropów w Polsce ma obecnie
wartość ok. 350 mln zł, a udział Excellence w tym ryku można szacować na ok. 13
proc. Co więcej, w ostatnich kwartałach dynamika wzrostu to ok. 20 proc. przy
stabilnym rynku. Tak wysoki wzrost determinował rozwój asortymentu w sieciach
handlowych, zarówno pod własnymi markami, jak i pod markami sieci.
Plany na najbliższą przyszłość zakładają wzrost organiczny.
Rozwój linii wytwórczych ma na celu zwiększanie wydajności produkcji. Trwają
prace nad unowocześnianiem parku maszyn i automatyzacją produkcji. Ważnym
aspektem rozwoju spółki jest zwiększanie sprzedaży eksportowej. Excellence jest
już obecny w USA, Niemczech, Bułgarii, Mongolii, na Litwie, Słowacji i
Ukrainie.
Więcej: