Excellence inwestuje w moce
produkcyjne i automatyzację oraz w ekspansję w kanale tradycyjnym

Notowany
na warszawskiej Giełdzie (rynek NewConnect) wiodący producent naturalnych syropów
owocowych zanotował w pierwszym kwartale 2018 roku 12,4 mln PLN przychodów, co
oznacza wzrost o ponad 24% w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku.

Tak wysoką dynamikę wzrostu zawdzięczamy z
jednej strony szerokiej – i jednocześnie nadal poszerzanej – ofercie
produktowej, która trafia w gusty klientów, a z drugiej strony ekspansją
sprzedażową. Rozwijamy sprzedaż do sieci handlowych, gdzie jesteśmy już liderem
naszej branży, jak również rośniemy w eksporcie, a dodatkowo rozpoczęliśmy
sprzedaż poprzez sklepy tradycyjne
– mówi Dariusz Polinceusz, Prezes
Zarządu Excellence SA.

To właśnie przede wszystkim rozwój skali
działalności, inwestycje we wzrost mocy produkcyjnych i automatyzację procesów
wytwórczych oraz rozpoczęta od początku roku ekspansja sprzedażowa w kanale
tradycyjnym poprzez zespół doświadczonych handlowców odpowiadają za wzrost wykazywanych
kosztów. Inwestujemy, aby w kolejnych okresach zarabiać zdecydowanie więcej niż
obecnie
– dodaje Dariusz Borowski, Członek Zarządu ds. Finansowych w
Excellence SA.

W
rozwoju oferty produktowej Excellence skupia się na produktach bio oraz o
właściwościach prozdrowotnych. W ostatnim czasie na sklepowe półki trafił np.
syrop klonowy bio, syrop z agawy bio czy innowacyjne napoje z serii Bazil z
zawieszonymi w nich nasionami bazylii.

***

Excellence SA to jeden z czołowych
wytwórców naturalnych syropów owocowych i barmańskich w Polsce, a także producent
wód i napojów oraz suplementów diety w postaci płynnej.

Spółka
zapewnia najwyższą jakość produktów i ich bezpieczeństwo, co potwierdzają
liczne certyfikaty – BRC (British Retail
Consortium), IFS (Global Food Safety Initiative), FDA (Agencja ds. Żywności i
Leków USA) i GMP. Produkty Excellence pod własnymi markami oraz pod markami
sieci handlowych można znaleźć w całej Polsce w takich punktach sprzedaży, jak Biedronka,
Lidl, Tesco, Carrefour, E.Leclerc, Makro, Netto, Piotr i Paweł, w sieciach
stacji paliw, m.in. Orlen i BP, jak również w handlu tradycyjnym. Dysponując
silnym zespołem R[&]D i nowoczesnym systemem jakości, spółka szybko została
liderem w dostawach syropów do sieci handlowych w Polsce. W portfolio wyrobów
Excellence znajdują się naturalne syropy owocowe sprzedawane pod marką
Excellence, a także barmańskie i do kawy (spółka jest właścicielem prestiżowej
marki Monzini) w szerokiej gamie smaków i opakowań, woda mineralna Strykowianka,
wody funkcjonalne (w tym marki Runner), innowacyjne napoje Bazil z nasionami
bazylii.

Nazwa
Excellence (po angielsku „doskonałość”) jest związana z mottem spółki – „Dążenie
do doskonałości”, które odzwierciedla nie tylko cele zespołu Excellence,
ale również program rozwoju, zarówno w zakresie organizacji firmy, jak również
w obszarze nowych kategorii produktowych.

Historia
działalności Excellence sięga roku 1992, a założyciel firmy – Pan Marcin
Ciecierski – jest największym akcjonariuszem spółki. Od września 2014 roku akcje
Excellence SA są notowane na rynku NewConnect warszawskiej GPW. Więcej
informacji: www.syropy.eu oraz www.syropy.biz