Gamedust i Carbon Studio wspierają VR Summit 2022

 

Giełdowi przedstawiciele sektora gamedev – spółki Gamedust i Carbon Studio – aktywnie angażują się w tworzenie VR Summit 2022. To wydarzenie, na którym profesjonaliści zajmujący się tworzeniem gier wirtualnej rzeczywistości spotkają się w Poznaniu już 7 października br., aby dzielić się wiedzą, wymieniać doświadczenia i dyskutować o najważniejszych branżowych tematach. VR Summit to nowe wydarzenie, który odbędzie się w tym roku po raz pierwszy w ramach Game Industry Conference (GIC) oraz targów Poznań Game Arena (PGA). Partnerami VR Summit 2022 są Gamedust oraz Carbon Studio.

– Game Industry Conference rozwija się z roku na rok, a podczas tegorocznej edycji postanowiliśmy rozbudować konferencję o nowy Summit, dedykowany twórcom gier VR, ponieważ to dynamicznie rosnący segment w polskiej branży gamedev. Jestem przekonany, że VR Summit to bardzo rozwojowe przedsięwzięcie mówi Jakub Marszałkowski, organizator GIC.

Celem VR Summit jest zgromadzenie programistów, profesjonalistów i pasjonatów VR w celu wzajemnego poznania się, wymiany wiedzy i podnoszenia swoich umiejętności. Wśród uczestników VR Summitu znajdą się przedstawiciele zarówno polskiej, jak i zagranicznej branży gier, zajmujący się rozwijaniem projektów w wirtualnej rzeczywistości.

– Na polskim rynku zdecydowanie brakowało takiego wydarzenia, dlatego też zaangażowaliśmy się w tworzenie VR Summitu. W naszym kraju działa wiele firm rozwijających gry VR i jestem przekonany, że okazja do wymiany wiedzy, doświadczeń i kontaktów będzie wartościowa dla nas wszystkich, przyniesie całej branży i naszym inwestorom wartość dodaną. Dla nas to jednocześnie okazja do świętowania 5-lecia działalności spółki Gamedust na rynku gier VR mówi Paweł Flieger z Gamedust.

Szeroki zakres poruszanych tematów – od technicznych aspektów tworzenia gier VR, poprzez UX wirtualnej rzeczywistości i wyzwania dostępności, po przyszłość VR i metaverse zapewni wiele możliwości uczenia się od doświadczonych praktyków wirtualnej rzeczywistości. Panel dyskusyjny i branżowy okrągły stół będą wyjątkową okazją do omówienia ważnych spraw branży VR i poznania spostrzeżeń twórców, pracujących na co dzień nad projektami w wirtualnej rzeczywistości.

– VR Summit 2022 to wydarzenie nie tylko dla profesjonalistów, ale również dla wszystkich zainteresowanych wirtualną rzeczywistością i chcących rozpoczać swoja przygodę z tworzeniem gier VR. Na evencie będzie można spotkać wielu przedstawicieli branży oraz porozmawiać z praktykami zajmującymi się projektami VR na co dzień. Wspólnie zastanowimy się także nad przyszłością branży i spróbujemy odpowiedzieć na nurtujące nas pytania o dalszy rozwój wirtualnej rzeczywistości mówi Karolina Koszuta z Carbon Studio.

Wstęp na VR Summit jest otwarty dla wszystkich posiadaczy biletów na GIC 2022. Wydarzenie odbędzie się całości w języku angielskim. Więcej informacji na temat wydarzenia dostępne jest na stronie: https://gic.gd/vrsummit

 

***

Gamedust S.A. to notowana na rynku NewConnect GPW spółka będąca deweloperem i wydawcą gier, przede wszystkim na platformy wirtualnej rzeczywistości.

Spółka dostarcza pełne immersji doświadczenia dla globalnych odbiorców cyfrowej rozrywki, w szczególności z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości (VR), rozszerzonej rzeczywistości (AR) i Mixed Reality (MR).

Działalność biznesowa prowadzona jest w trzech strategicznych obszarach: produkcja gier, działalność wydawnicza oraz autorska linia biznesowa Connected Realities. Dotychczasowe tytuły produkcji Gamedust to Neverout, Overflight, Spuds Unearthed oraz Yupitergrad. W najbliższych kwartałach Gamedust zamierza dostarczyć na rynek zarówno nowe własne produkcje, jak również projekty wydawnicze.

Więcej informacji pod adresem www.gamedust.co, facebook.com/Gamedust/ i twitter.com/GamedustTT.