Rywalizacja na rynku wędlin: ZM
Henryk Kania mocno rosną w siłę
Polacy na wędliny wydają rocznie ponad 14 mld zł. Coraz
lepiej sprzedają się produkty wysokiej jakości. Dodatkowo, wędliny zapewniają
wyższe marże niż mięsa. Nie dziwi zatem fakt, że giełdowe spółki mięsne ostro
ze sobą konkurują.
Dobrym przykładem udanej strategii rynkowej są Zakłady
Mięsne Henryk Kania. Spółka sukcesywnie zwiększa moce produkcyjne. Do końca
bieżącego roku zostaną uruchomione dwie nowe linie produkcyjne. Pozwoli to
zwiększyć produkcję parówek i wyrobów plastrowanych o kilkadziesiąt ton dziennie.
Wiodący krajowy producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa
konfekcjonowanego prowadzi aktywną promocję swoich wyrobów w mediach. W
najbliższym czasie rusza kampania przybliżająca konsumentom m. in. markę Henryk
Kania Maestro. Zwiększone nakłady na reklamę i wzrost produkcji to
przygotowania do tradycyjnie najlepszego dla branży IV kwartału. Zakłady Mięsne
Henryk Kania są pod każdym względem dobrze przygotowane na nadchodzące Święta.
Więcej w dzisiejszym wydaniu „Parkietu” na str. 7