ZM Henryk Kania przekonują jakością i
smakiem wyrobów
Jak zauważają eksperci, pytani przez red. Barbarę Woźniak z
„Rynku Spożywczego”, rodziny z dziećmi są jedną z najważniejszych grup
konsumentów w odniesieniu do produktów spożywczych. Jak zatem wygląda rynek
zdrowego i smacznego jedzenia dla juniorów? Jest to o tyle ciekawe zagadnienie,
że o ile do słodyczy czy słonych przekąsek dzieci przekonywać nie trzeba, o
tyle często odmienna sytuacja dotyczy nabiału, warzyw i owoców czy wędlin,
będących bardzo dobrym źródłem białka.
O ile w niektórych segmentach rynku spożywczego produkty
stricte dla dzieci mają rację bytu, o tyle w segmencie wędliniarskim
niekoniecznie. Przekonały się o tym Zakłady Mięsne Henryk Kania, które w 2007
roku wystartowały z innowacyjnym pomysłem, wchodząc we współpracę z firmą
Disney. W 2010 roku wystartowały natomiast produkty wspierane wizerunkowo
animacjami z filmu „Auta 2”.
– Nie produkujemy wędlin przeznaczonych stricte dla dzieci,
natomiast niezwykle mocno dbamy o to, aby produkty ZM Henryk Kania, w
szczególności linia premium Maestro, wyróżniały się na rynku jakością,
naturalnością (wysoka mięsność, „krótka” etykieta) i wybornym smakiem. To
sprawia, że nasze wyroby przekonują do siebie zarówno dziadków, rodziców, jak
również dzieci. To także z myślą o nich stawiamy obecnie m.in. na istotny
rozwój produkcji parówek – mówi Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania.
Cały artykuł w magazynie „Rynek Spożywczy”, nr 1(45) / 2016,
ss. 36-39