ZM Henryk Kania zwiększają udziały w
rynku

Wartość krajowego rynku wędlin w zakupach domowych w 2015 r.
jest określana na ponad 14 mld zł. Produkty Zakładów Mięsnych Henryk Kania w
ubiegłym roku były obecne na stołach w 55 proc. gospodarstw domowych.
Największe wzrosty firma notuje w sprzedaży kabanosów. Co ciekawe, te
produkowane przez zakłady w Pszczynie i Goczałkowicach notują wyższe wzrosty
niż cały segment kabanosów. Produkty wiodącego krajowego producenta wędlin i
mięsa konfekcjonowanego zyskują także w innych segmentach rynku, odbierając
udziały pozostałym producentom.

– Świadczy to o coraz
większym zainteresowaniu naszą marką i rosnącej jej sile. Wzrastająca sprzedaż
naszych wędlin pokazuje także, że z powodzeniem trafiamy w gusta smakowe
konsumentów oraz że podoba im się przyjęta przez nas koncepcja marketingowa

– zauważa Dominika Rąba z zarządu ZM Henryk Kania.

Więcej na ten temat -[gt] link