Nagroda „Lider Rynku
Spożywczego” dla ZM Henryk Kania

Zakłady Mięsne Henryk Kania to wiodący krajowy producent
wyrobów wędliniarskich i mięsa konfekcjonowanego. Ubiegły rok był pierwszym w
historii firmy, kiedy przychody przekroczyły miliard złotych. Bardzo dobre
wyniki producent z Pszczyny zaraportował również po pierwszym półroczu
bieżącego roku. Obroty przekroczyły 595 mln zł (+ 27 proc. rdr), a zysk netto
przekroczył 20 mln zł (+ 34 proc. rdr).

Podczas uroczystej gali finałowej w Warszawie Zakłady Mięsne
Henryk Kania zostały wyróżnione zaszczytnym tytułem „Lidera Rynku Spożywczego”.
Nagrodę odebrała Pani Dominika Rąba – wiceprezes zarządu ZM Henryk Kania.
Nagroda została przyznana za odważną strategię, obejmującą m.in. opracowanie i
wdrożenie na rynek mięsa innowacyjnych produktów i nowoczesnego marketingu,
kreowanie innowacyjnych trendów, rozwiązań produktowych, opakowaniowych i
sprzedażowych na rynku wędliniarskim. Firma, czerpiąc z tradycyjnej wiedzy i
korzystając z nowoczesnych, efektywnych i przyjaznych naturze technologii, z
sukcesem pozyskuje nowych klientów.

Nagroda potwierdza, że
obraliśmy właściwą strategię i kierunek rozwoju. Środowisko branżowe to zauważa
i docenia. To dla nas mocne zobowiązanie do jeszcze cięższej pracy

powiedziała Dominika Rąba, wiceprezes zarządu ZM Kania.

Przyznane wyróżnienie jest już kolejnym, jakie spółka
zdobyła w tym roku. Z wcześniejszych warto wspomnieć o tytule „Najlepszy
Produkt 2016 – Wybór Konsumentów” przyznawany na podstawie ogólnopolskiego
badania realizowanego przez GfK Polonia, nagrodzie dla linii parówek „Na dzień
Dobry” w konkursie „Przeboje FMCG”, srebrnej Palmie FMCG dla kabanosa
pieczonego i brązowej dla parówek „Na Dzień Dobry”.

Wyróżnienia, które
otrzymaliśmy przyznane zostały albo przez konsumentów, albo przez środowisko
branżowe, a więc dwa najważniejsze dla nas rynkowe ogniwa
. Tym bardziej więc cieszą nas takie nagrody
– podsumowała pani Dominika Rąba.

Więcej: link