K2 Precise wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska dla marki Volkswagen Samochody Osobowe

 

Volkswagen Group Polska powierzył agencji K2 Precise (Grupa Fabrity, dawniej Grupa K2) obsługę marki Volkswagen Samochody Osobowe w zakresie digital customer journey.

 

 Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej decyzji o wyborze K2 Precise jako partnera w przetargu. Ich racjonalne i pragmatyczne podejście do digitalowej ścieżki klienta, oparte na szerokim doświadczeniu pracy z wieloma klientami, dało nam poczucie, że to dobry wybór. Analiza digitalowej ścieżki Klienta, przeprowadzona przez K2 Precise w pełni uwzględniała naszą specyfikę na tle branży motoryzacyjnej. Ich umiejętność identyfikacji pain points, zwłaszcza w kontekście samochodów elektrycznych, dokładnie trafiła w nasze potrzeby. Ponadto, K2 Precise ma szerokie doświadczenie w obszarze e-commerce, co dla Volkswagen Group jest niezwykle istotne w najbliższej przyszłości. Rozumieją, jak znaczący może być ten kanał komunikacji z klientami i jak wykorzystać jego potencjał. Jesteśmy przekonani, że wiedza i umiejętności K2 Precise w tym obszarze przyczynią się do dalszego rozwoju naszej marki i jeszcze lepszej obsługi naszych klientów – skomentował Michał Karpiński,  Digital Media Manager marki Volkswagen.

 

Współpraca K2 Precise z marką Volkswagen dotyczy optymalizacji doświadczeń użytkownika w sieci. Obejmuje wsparcie i rozwój customer journey na całym lejku zakupowym oraz pozakupowym, jak również automatyzację marketingu, personalizację contentu i analitykę. Współpraca ma charakter zarówno marketingowy, jak i technologiczny. K2 Precise odpowiada również m.in. za serwisy www marki i dealerów, aplikacje zewnętrzne oraz analitykę w oparciu o rozwiązania Adobe.

 

– Inwestycja w MarTech jest częścią strategicznej transformacji biznesu K2 Precise, pozwalającej świadczyć klientom kompleksowe usługi na każdym etapie customer journey. Rozwój działu MarTech & Customer Experience zarządzanego przez Kacpra Gilarowskiego, MarTech & Data Marketing Directora, jest odpowiedzią na potrzeby klientów w obszarze transformacji biznesu oraz lojalizacji i angażowania użytkowników. Od strony narzędziowej jesteśmy partnerem m.in. HubSpot, Adobe, Segment, ActiveCampaign czy User.com, jednak to wiedza naszych specjalistów jest tym, co wyróżnia nas na rynku – mówi Maja Biniewicz, członkini zarządu K2 Precise.

 

Agencja posiada szerokie doświadczenie w pracy na narzędziach zarówno Adobe, jak i Content Management System (CMS), Marketing Automation, Customer Relationship Management (CRM) oraz Customer Data Platform (CDP).

 

***

K2 Precise specjalizuje się w kampaniach digitalowych i wszechstronnym wsparciu w obszarze mediów, SEO & content marketing oraz MarTech. Jest częścią Grupy Fabrity (dawniej Grupy K2), która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software. 

Działalność  Grupy Fabrity (dawniej Grupy K2) opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych:

Segment mediowy – K2 Precise – ekspertyza digital marketing. Usługi specjalistyczne: SEM, social, programmatic, performance, SEO & content marketing, business intelligence, webanalityka, MarTech oraz usługi planowania i zakupu TV. 

 

Segment agencyjny – K2 Create – projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marek. 

  

Segment software – Fabrity / K2 Digital Products – kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, projektowania produktów cyfrowych i rozwiązań e-commerce. 

 

Segment chatbotów – PerfectBot – chatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center.