Kongres Firm Rodzinnych magazynu Forbes ze spółkami Mercator Medical i Grodno
Na warszawskiej GPW nie ma licznej reprezentacji spółek rodzinnych, które jednocześnie siłą rzeczy nie mogą mieć w Polsce wielopokoleniowych tradycji. Są jednak przedstawiciele polskich firm notowanych w Warszawie, które są zarządzane przez drugie czy nawet trzecie pokolenie i mogą opowiedzieć o udanej sukcesji oraz realiach funkcjonowania jako firma o charakterze rodzinnym.
Na Kongresie Firm Rodzinnych magazynu Forbes Polska red. Filip Kowalik przeprowadził fireside chat z Moniką Żyznowską, która przejęła stery Grupy Mercator Medical od swojego taty po 14 latach procesu sukcesji. Spółka ma mieć charakter rodzinny, a do kierowania nią garnie się już kolejne pokolenie.
Z kolei Małgorzata Jurczak-Januszewska, która piastuje funkcję dyrektora marketingu w Grodnie, przyjęła zaproszenie do rozmowy prowadzonej przez Macieja Gajka pt. „Młodość wartością dodaną – jak nowe pokolenia zmieniają rodzinny biznes?”.
Więcej na łamach styczniowego numeru magazynu Forbes Polska.