Czy to już dno na rynku sprzedaży elektrotechniki?

Dla hurtowni elektrotechnicznych rok 2013 był ciężki. TIM – mimo
niekorzystnych prognoz dla budowlanki – zapewnia, że ten rok będzie dla niego
lepszy. Spółkom z branży przyjrzała się dziennikarka „Parkietu”,
Barbara Oksińska.

Największa polska sieć – TIM – w 2013 przyłączyła się do
walki cenowej i kusiła promocjami, co odbiło się na jej wyniku netto i
rentowności. Prezes Folta jednak ujawnia, że w roku 2014 spółka skupi się na
wprowadzaniu nowych produktów o wyższych marżach, mających przyciągnąć klientów
z innych branż niż energetyka i budowlanka. Obecnie spółka nawiązała chociażby
współprace z włoskim dystrybutorem produktów oświetleniowych Elettronica
Italiana.

Dowiedz się więcej z portalu „parkiet.com” [TUTAJ]
bądź z papierowego wydania gazety z dnia 31.03 ze strony 5.