TIM.pl podwójnym laureatem
prestiżowego konkursu e-commerce

E-sklep
TIM SA zwyciężył w kategoriach „Mobilny design roku” i „Najlepsze dostosowanie
do sprzedaży wielokanałowej” w grupie średnich i dużych sklepów w konkursie
e-Commerce Polska awards 2015, organizowanym przez Izbę Gospodarki
Elektronicznej.

Internetowe sklepy zgłoszone
do konkursu oceniało jury złożone z ponad 20 fachowców z branży e-commerce.
Wyniki tegorocznej edycji ogłoszono 18 listopada w Warszawie. Oprócz TIM.pl wśród tegorocznych
laureatów znalazły się m.in. e-sklepy: Answer.com, BRW.com.pl, Kazar.com,
Gorseciarka.pl, Zalando.pl czy Balladine.com. Pełna lista laureatów i
wyróżnionych na www.ecpawards.pl/laureaci.

Krótki
staż w e-commerce

TIM SA rozpoczął sprzedaż
poprzez kanał internetowy w 2013 r. Firma po niemal 25 latach działalności
zmieniła wówczas model biznesowy z tradycyjnego (ogólnopolskiej sieci
dystrybucji artykułów elektrotechnicznych) na swoistą hybrydę, łączącą doświadczenie
zdobyte w tradycyjnym handlu z nowoczesną technologią e-commerce i
multikanałowością. Oferta TIM-u jest obecnie dostępna poprzez TIM.pl, aplikację mobilną mTIM (Android, iOS), infolinię
oraz ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

– Od uruchomienia w TIM SA
sprzedaży online minęły zaledwie niecałe trzy lata. Dlatego też podwójne
zwycięstwo w e-Commerce Polska awards 2015 naprawdę nas zaskoczyło. Bardzo
cieszy mnie, że branża e-commerce zauważa i docenia także sklepy działające na
rynku B2B, takie jak nasz TIM.pl
komentuje Artur Piekarczyk, członek Zarządu i dyrektor ds. handlu TIM SA.

Właściwy
wybór

W kategorii „Mobilny design
roku” TIM.pl pokonał
e-sklepy: Bellodecor.com.pl, Gandalf.com.pl, Militaria.pl, Yes.pl, z kolei w
przypadku „Najlepszego dostosowania do sprzedaży wielokanałowej” okazał się
lepszy od Sephora.pl.

Obie kategorie, w których TIM
został laureatem, pokazują skalę i tempo zmian, jakie zaszły w firmie w
ostatnich trzech latach. Pierwsza dotyczy kanału sprzedaży, który nie tak dawno
w ogóle nie był w TIM-ie obecny. Druga jest dowodem na to, jak szybko i dobrze TIM
wdrożył nowy, hybrydowy model biznesowy.

– W branży dystrybucji
artykułów elektrotechnicznych jako pierwsi wybraliśmy e-commerce jako główny
kanał sprzedaży. Ta decyzja wymagała dużej odwagi i wiary w sukces. Coraz
lepsze wyniki finansowe, rosnąca dynamicznie liczba klientów oraz dwie nagrody
przyznane przez najbardziej doświadczonych przedstawicieli branży e-commerce w
Polsce potwierdzają, że dokonaliśmy właściwego wyboru – podsumowuje Artur
Piekarczyk.

/wp-content/uploads/tl_files/klienci/nowy/TIM/B_Matkowska-Wlosek_A_Hrehorowicz_Medium.JPG

***

TIM SA jest jednym z największych dystrybutorów
materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu,
od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl,
telefonicznie oraz poprzez ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu, zaś
nowoczesne centrum logistyczne spółki, obsługujące wysyłkę towarów do klientów
na terenie całej Polski – w podwrocławskich Siechnicach. 1 października 2011 r.
powstała Grupa Kapitałowa TIM, którą wraz z TIM SA tworzą: notowana na New
Connect Rotopino.pl S.A., a także EL-IT SA i Sun Electro Sp. z o.o.