Nowe funkcje w sklepie
TIM.pl

Jedną
z głównych zalet zakupów przez internet jest ich szybkość – bez kolejek, bez
oczekiwania na godziny otwarcia. Czy można ten proces jeszcze przyspieszyć? TIM.pl stara się to zrobić. Odświeżony i
unowocześniony koszyk oraz możliwość korzystania z kodów i etykiet EAN to
funkcje, które pojawiły się w ostatnich tygodniach w e-sklepie TIM SA, by umożliwić
klientom jeszcze szybsze składanie zamówień.

Modyfikacje wyglądu koszyka
to rezultat obserwacji zachowań klientów oraz postulatów przekazywanych przez
nich swoim opiekunom z biur handlowych TIM SA lub bezpośrednio obsłudze TIM.pl. W efekcie powstało wyjątkowe połączenie
zaawansowanych opcji będących w zasięgu jednego kliknięcia myszki oraz prostej,
intuicyjnej obsługi.

Wszystko
pod ręką

Zmodyfikowany koszyk
umożliwia skorzystanie ze znanej klientom TIM.pl
inteligentnej wyszukiwarki i dołożenie brakującego produktu z poziomu koszyka,
bez konieczności powracania do strony głównej.

Nowy koszyk to także
bardziej przejrzysta sekcja zamówień, podzielonych na przesyłki, listę
produktów (wzbogaconych o zdjęcia), wartość zamówienia i sposób dostawy. Wybór
sposobu płatności ułatwiają czytelne ikony, a także informacja o ewentualnej
wysokości limitu kredytowego (wykorzystanego i nadal dostępnego). Z poziomu
koszyka możliwy jest też dostęp do sekcji „Moje konto”, a w niej m.in. podgląd
historii zamówień i otrzymanych faktur.

EAN
w TIM-ie, czyli historia kodem się toczy

W 2003 r. w magazynach TIM-u
(każdy lokalny oddział sprzedaży posiadał własny) wdrożono system kodów
kreskowych (EAN), co znacząco usprawniło pracę. W 2007 r. TIM wprowadził
nowatorski (jak na ówczesne czasy), drukowany katalog produktowy z kodami
kreskowymi, który ułatwił klientom współpracę z B24, czyli poprzednikiem (a
raczej – praprzodkiem) obecnego sklepu TIM.pl.
A teraz, jesienią 2016 r., na TIM.pl udostępniono
nową funkcję – generowania, a następnie drukowania tabel i etykiet
zawierających właśnie kody EAN, które pojawiły się także na fakturach. W TIM-ie
zatem historia kodem (EAN) się toczy.

To ukłon przede wszystkim w
stronę resellerów – najliczniejszej grupy klientów TIM SA. Kody na fakturach
przyspieszają przyjęcie towaru, natomiast tabele i etykiety z kodami – minimalizują
liczbę błędów przy wydawaniu towaru klientom, ułatwiają przeprowadzanie
inwentaryzacji czy po prostu wyszukiwanie i wrzucanie produktów do koszyka podczas
składania zamówienia na TIM.pl. Dodatkowo w
ofercie sklepu pojawiły się czytniki, drukarki i etykiety kodów kreskowych, a
więc wszystko, co potrzebne do skorzystania z nowej funkcji – oczywiście
kompatybilne z najpopularniejszymi programami sprzedażowymi.

Z części możliwości, jakie
oferują w TIM.pl kody EAN, można skorzystać
bez czytnika kodów – wystarczy smartfon z zainstalowaną aplikacją mobilną mTIM.
Jej najnowsza wersja, która właśnie pojawiła się w Google Play i App Store,
zawiera funkcję „Szybka lista”. Pozwala ona m.in. na wpisywanie ręcznie lub
skanowanie (z wykorzystaniem aparatu fotograficznego w smartfonie) kodów EAN
produktów i masowe dodawanie ich do listy, którą można następnie szybko
przenieść do koszyka lub schowka.

Klienci zainteresowani
szczegółami mogą zapoznać się z możliwościami, jakie dają kody EAN w sklep TIM.pl, podczas prezentacji prowadzonych przez pracowników
biur handlowych TIM SA na terenie całej Polski.

Nieustający
rozwój

– Prowadząc od ponad trzech
lat sprzedaż za pośrednictwem platformy TIM.pl,
wychodzimy z założenia, że ciągły rozwój to nieodłączny element prowadzenia
biznesu online. Dlatego żadnego z wdrożonych rozwiązań nie uznajemy za ostateczne
i skończone. Zawsze jest pole do dalszych udoskonaleń, stąd nowe funkcje i modyfikacje
już istniejących. Inspirują nas klienci, rozwój technologii, a także najwięksi
polscy i światowi gracze na rynku e-commerce – mówi Artur Piekarczyk, członek
Zarządu i dyrektor ds. handlu TIM SA.

Te starania nie pozostają niezauważone.
Przypomnijmy, że zaledwie kilkanaście dni temu – 3 października 2016 r. – TIM.pl został wyróżniony w konkursie „Mistrzowie
e-commerce” organizowanym przez tygodnik „Wprost”. Jury doceniło „przełamanie dotychczasowych
zwyczajów zakupowych w branży elektrotechnicznej i zamianę klasycznego handlu
na kanał online”.

*****

TIM SA jest jednym z największych dystrybutorów
materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu,
od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w
aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie
oraz poprzez ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu.
Grupę Kapitałową TIM tworzą również: notowana na New Connect Rotopino.pl S.A.,

EL-IT SA, Sun Electro Sp. z o.o. i 3LP SA. Ostatnia z tych spółek – w 100%
należąca do TIM SA – jest operatorem nowoczesnego centrum logistycznego w
podwrocławskich Siechnicach. Realizuje ono dostawy zamówień złożonych na TIM.pl bezpośrednio do klienta lub
pod wskazany przez niego adres.