TIM SA z wyróżnieniem w
konkursie e-Commerce Polska awards 2016. Czas na TIM.pl 2.0

Trzeci
rok z rzędu przedstawiciel TIM SA nie wrócił z pustymi rękami z gali e-Commerce
Polska awards. Tym razem TIM.pl zdobył
wyróżnienie w kategorii „Innowacja roku” w grupie średnich i dużych e-sklepów. Ruszają
przygotowania do uruchomienia nowej wersji TIM.pl.

Konkurs e-Commerce Polska
awards, organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, powstał z myślą o nagradzaniu
tych, którzy w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie
zachodzą na współczesnym rynku. Skierowany
jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów oraz platform
internetowych. E-sklepy zgłoszone do konkursu ocenia jury złożone z
profesjonalistów-praktyków w branży e-handlu. TIM SA zdobył już wyróżnienie w
e-Commerce Polska awards 2014, został też podwójnym laureatem zeszłorocznej
edycji konkursu.

Wyróżnione
kody

W tym roku e-sklep TIM.pl otrzymał wyróżnienie w kategorii „Innowacja
roku” w grupie średnich i dużych e-sklepów za wdrożenie kodów EAN. Klienci mogą
generować kody EAN, a następnie drukować zawierające je tabele i etykiety. Kody
pojawiły się także na fakturach.

To funkcja szczególnie
przydatna dla resellerów. Na fakturach przyspieszają przyjęcie towaru,
natomiast zawierające je tabele i etykiety minimalizują liczbę błędów przy
wydawaniu towaru klientom, ułatwiają przeprowadzanie inwentaryzacji czy po prostu
wyszukiwanie i wrzucanie produktów do koszyka podczas składania zamówienia. Z
części możliwości, jakie oferują w TIM.pl
kody EAN, można skorzystać bez czytnika kodów – wystarczy smartfon z
zainstalowaną aplikacją mobilną mTIM.

Nowy
TIM.pl

Wyróżnienie w kategorii
„Innowacja roku” oczywiście cieszy, lecz jednocześnie uświadamia, jak obecność
w sektorze e-commerce przyspiesza tempo rozwoju firmy.

W 1999 roku uruchomiliśmy
we Wrocławiu jedno z najnowocześniejszych wówczas centrów logistycznych w
naszej branży w całej Europie. Ówczesna powierzchnia magazynowa wystarczyła nam
na sześć lat i pozwoliła na trzykrotny wzrost obrotów – wspomina Artur
Piekarczyk, członek Zarządu i dyrektor ds. handlu TIM SA. – Tymczasem dziś, po
zaledwie trzech latach od uruchomienia TIM.pl,
widzę, jak wiele w naszym e-sklepie trzeba zmienić, a ile kwestii trzema
przemyśleć, a może i wymyśleć na nowo. Czas TIM.pl
1.0, który ruszył w 2013 roku, nieuchronnie dobiega końca. Rozpoczynamy prace
przygotowawcze nad uruchomieniem TIM.pl 2.0

zapowiada Artur Piekarczyk.

Przygotowania do zmiany
wymusza stale rosnąca oferta asortymentowa TIM.pl,
mnogość informacji na temat produktów czy dodawanie nowych, przydatnych
klientom funkcji, jak chociażby wyróżnione kody EAN. Zupełnie inna jest także
rzeczywistość rynkowa, co nie pozostaje bez wpływu na plany rozwoju e-sklepu
TIM SA.

– w 2.0 będzie odbiciem nie tylko naszych
doświadczeń z ostatnich lat i najnowszych trendów w e-commerce, ale także – co
chyba najważniejsze – lepszym niż obecnie odzwierciedleniem oczekiwań naszych
klientów, a więc czegoś, na co niemalże nie mogliśmy liczyć, gdy uruchamialiśmy
TIM.pl 1.0. Przed nami bowiem nikt w Polsce
na taką skalę nie sprzedawał online elektrotechniki. Bez cienia przesady można
powiedzieć, że przecieraliśmy szlak wspólnie z klientami, którzy przed TIM.pl nie mieli podobnych doświadczeń. Trudno
zatem było im sprecyzować swoje oczekiwania. Choć jesteśmy branżowymi
pionierami, na rynku przybywa konkurentów, w tym firm zagranicznych,
działających w naszej lub zbliżonych branżach. Nie możemy ich zlekceważyć

zauważa Artur Piekarczyk.

*****

TIM SA jest jednym z największych dystrybutorów
materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu,
od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w
aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie
oraz poprzez ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu.
Grupę Kapitałową TIM tworzą również: notowana na New Connect Rotopino.pl S.A.,

EL-IT SA, Sun Electro Sp. z o.o. i 3LP SA. Ostatnia z tych spółek – w 100%
należąca do TIM SA – jest operatorem nowoczesnego centrum logistycznego w
podwrocławskich Siechnicach. Realizuje ono dostawy zamówień złożonych na TIM.pl bezpośrednio do klienta lub
pod wskazany przez niego adres.