Firma TIM otrzymała nagrodę główną „Digital Champions 2017” w
kategorii „cyfrowa transformacja”. Konkurs, którego głównym
organizatorem była w tym roku Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji,
jest elementem konferencji „Digital Champions”. Jej czwarta edycja
odbyła się pod koniec listopada 2017 roku w warszawskim kampusie Google.
Przedmiotem zgłoszenia była zmiana modelu biznesowego TIM-u i wybranie
e-commerce jako dominującego kanału sprzedaży.
– W ciągu ponad czterech lat obecności TIM-u w e-commerce udział
tego kanału w przychodach ze sprzedaży spółki wzrósł z 0 do 70%. Nasze
jednostkowe obroty w roku 2012, ostatnim przed uruchomieniem e-sklepu,
wyniosły 342 mln zł. Miniony rok zamknęliśmy na poziomie 615 mln zł, co
oznacza wzrost o 80% – stwierdził Artur Piekarczyk, członek zarządu i dyrektor ds. handlu w TIM S.A.
Więcej: link