Dwie nominacje dla TIM SA w prestiżowym
konkursie e-commerce

Innowacyjne
koszyki pełne możliwości dostępne w aplikacji mobilnej mTIM zdobyły nominacje w
kategoriach „Best Innovation” oraz „Think out of the box” w kolejnej edycji
konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, skupiającą firmy
działające w polskim sektorze e-commerce.

Koszyki pełne możliwości
zostały wdrożone w czerwcu 2018 r. i są dostępne głównie dla klientów TIM SA z
sektora B2B (99% kupujących w TIM-ie). To innowacyjne rozwiązanie, niespotykane
w polskim e-commerce, dające klientom możliwości dostępne dotąd wyłącznie na
TIM.pl, a więc w wersji desktopowej e-sklepu TIM SA.

Wiele
zamówień równolegle

Główni adresaci nowego
rozwiązania to elektroinstalatorzy, resellerzy czy pracownicy działów
zaopatrzenia przedsiębiorstw. Teraz mogą oni w aplikacji mTIM dodawać, usuwać,
a także zmieniać nazwy nieskończonej liczby koszyków, które są w pełni
zsynchronizowane z wersją desktop. Umożliwia to jednoczesne przygotowywanie
wielu zamówień, np. na potrzeby prowadzonych równolegle prac (szkoła, boisko,
basen, hala produkcyjna itd.), lub robienie w tym samym czasie zakupów dla
celów firmowych i osobistych. Z poziomu aplikacji mobilnej można dokonywać
masowe edycji produktów, a także szybko kopiować i przenosić produkty pomiędzy
koszykami oraz schowkami. Bez konieczności korzystania z wersji desktopowej użytkownicy
mTIM mogą także dodawać jednorazowe oraz stałe adresy wysyłki oraz dane osób
upoważnionych do odbioru zamówienia.

Wszystkie funkcje koszyków
pełnych możliwości dostępne są obecnie w aplikacji mTIM dla użytkowników
systemu Android (korzysta z niego większość klientów TIM SA). Aplikacja na iOS
jest rozwijana w innym tempie.

Wyniki
w październiku

W tegorocznej, szóstej już
edycji e-Commerce Polska awards biorą udział rozwiązania wdrożone od 9
listopada 2017 r. do 6 lipca 2018 r. Kategorie, w których nominowano mTIM-owskie
koszyki pełne możliwości, to: „Best Innovation” (nagroda za innowacyjne
rozwiązanie technologiczne w e-sklepie – programistyczne lub organizacyjne) oraz
„Think out of the box” (nagroda za najbardziej niestandardowe, indywidualne
rozwiązanie). Konkurentami TIM-u wśród średnich i dużych firm są m.in.
eobuwie.pl, intercars.com.pl czy Answear.tv. Laureatów wybierze jury złożone ze
specjalistów z branży e-commerce. Jego decyzje zostaną ogłoszone 9 października
2018 r. podczas uroczystej gali w Warszawie.

Konkursowa
tradycja

Jury e-Commerce Polska
awards po raz pierwszy doceniło TIM SA już w 2014 roku, zaledwie rok po
uruchomieniu e-sklepu TIM.pl, przyznając firmie wyróżnienie w kategorii
„Przełamanie nieufności”. Rok później TIM został laureatem kategorii „Mobilny
design roku” i „Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej”, zaś w 2016
r. otrzymał wyróżnienie w kategorii „Innowacja roku”.

Nasza obecność w gronie
wyróżnionych lub laureatów e-Commerce Polska awards to już niemal tradycja tego
konkursu. Ufam, że tak będzie i w tym roku, prosząc wszystkich o trzymanie
kciuków. Cieszy mnie, że jury konkursu dostrzega także e-sklepy działające na
rynku B2B. Dziękuję za docenienie naszych wysiłków
– komentuje Krzysztof Folta,
prezes zarządu TIM SA.

***

TIM SA jest największym dystrybutorem
materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu,
od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w
aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie
oraz poprzez ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu.
Grupę Kapitałową TIM tworzą również: notowana na New Connect Rotopino.pl S.A.,

EL-IT SA, Sun Electro Sp. z o.o. i 3LP SA. Ostatnia z tych spółek – w 100%
należąca do TIM SA – jest operatorem nowoczesnego centrum logistycznego w
podwrocławskich Siechnicach. Realizuje ono dostawy zamówień złożonych na TIM.pl bezpośrednio do klienta lub
pod wskazany przez niego adres.

Więcej o TIM SA i Grupie Kapitałowej TIM na www.timsa.pl.