W
TIM-ie wiosna już w lutym

Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody
TIM SA ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą
towarów wyniosły w lutym 2019 r. ponad 57,8 mln zł. W porównaniu z lutym 2018
r. oznacza to wzrost o 7,6%. Po dwóch miesiącach 2019 r. obroty TIM-u
przekroczyły już 121,4 mln zł (+8,5% r/r).

Szacowane
przychody ze sprzedaży online wyniosły w lutym 2019 r. 42,08 mln zł, a dynamika
w kanale e-commerce była wyższa (+11,0% r/r) od dynamiki całkowitej sprzedaży.

Luty
to najkrótszy miesiąc w roku oraz okres urlopowy ze względu na ferie zimowe. Warunki
atmosferyczne zazwyczaj nie sprzyjają też prowadzeniu inwestycji budowlanych, choć
z tym ostatnim czynnikiem nie było w tym roku aż tak źle. Niemniej jednak jest to
zazwyczaj miesiąc z najniższymi obrotami w całym roku. Tymczasem tegoroczny
luty pod względem przychodów okazał się w TIM-ie nawet lepszy od maja 2018 r.
(57,56 mln). Można zatem powiedzieć, że
początek wiosny już za nami i każdy kolejny miesiąc powinien przynieść jeszcze
bardziej satysfakcjonujące nas poziomy obrotów
– mówi Krzysztof Folta, prezes
zarządu TIM SA.

***

TIM
SA
jest największym dystrybutorem materiałów elektrotechnicznych w Polsce.
Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie
Papierów Wartościowych w Warszawie. Sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie oraz poprzez
ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

Centrala
TIM SA znajduje się we Wrocławiu. Grupę Kapitałową TIM tworzą również: Rotopino.pl
S.A. (notowana na NewConnect) i 3LP SA.
Druga z tych spółek jest operatorem nowoczesnego centrum logistycznego w
podwrocławskich Siechnicach. Realizuje ono dostawy zamówień złożonych na TIM.pl bezpośrednio do klienta lub pod
wskazany przez niego adres.

Więcej
o TIM SA i Grupie Kapitałowej TIM na www.timsa.pl.