Eksperci Unima 2000 na wydarzeniach rynku zarządzania
nieruchomościami oraz call/contact center

Notowana na głównym parkiecie GPW
Unima 2000 będzie uczestnikiem 7. edycji Forum Customer Contact Management Summit,
które odbędzie się w dniach 27‑28kwietnia2016 w Warszawie w Hotelu
Airport Okęcie.

Customer Contact Management Summit
stanowi unikalną okazję do spotkania osób profesjonalnie zajmujących się
zapewnianiem najwyższej jakości obsługi klientów. Podobnie jak w poprzednich
edycjach, spotkanie pozwoli na wymianę wzajemnych doświadczeń i inspiracji.

Specjaliści ze spółki Unima 2000
omówią możliwe metody usprawniania oraz rozwoju wykorzystywanych systemów. W
tym roku zamierzają zwrócić szczególną uwagę na następujące zagadnienia, które
mogą być wykorzystywane w organizacji pracy call i contact center:

  • Omnichannel,
  • Biometria głosowa,
  • Zaawansowane systemy analizy mowy,
  • Web Customer Service,
  • Raportowanie i wizualizacja danych.

Eksperci spółki Unima 2000 są
aktywni w promowaniu oferty i upowszechnianiu efektywnych rozwiązań IT. Dlatego
też uczestniczyli w XI edycji Ogólnopolskiego Forum Facility Management
[&] Property Management. Forum odbyło się w dniach 5-6 kwietnia 2016 roku w
Hotelu Novotel Centrum w Warszawie. Forum FM [&] PM to od 11 lat największa w
Polsce i niepowtarzalna konferencja dla branży nieruchomości komercyjnych. Obecna
edycja forum wraz z dziesięcioma poprzednimi potwierdziła prestiż wydarzenia,
nadając mu rangę najważniejszej imprezy, skupiającej największe opiniotwórcze
autorytety z branży.

Więcej informacji nt. Forum
Customer Contact Management Summit można znaleźć na stronie Spółki
[www.unima2000.pl ] oraz na
stronie Forum [http://forum-ccms.com/], a nt. XI edycji Ogólnopolskiego Forum
Facility Management [&] Property Management – na stronie Spółki
[www,unima2000.pl] oraz na stronie Forum
[http://www.powermeetings.eu]