„Jesteśmy przekonani, że ze wszystkimi wyzwaniami damy sobie radę. My jesteśmy dzisiaj bardzo mocno zdywersyfikowani, jeżeli chodzi o rynki. Nie ma już żadnego rynku, który ma większą wagę niż 10-12%. Jest rynek polski, który ma 25%, ale rynki pozostałe to jest 75% naszej sprzedaży, to są różne rynki. Jestem przekonany, że damy sobie radę z tym i że będziemy powoli w przyszłym roku wychodzić i Amica będzie miała znowu przed sobą 25 lat świetnych” – mówi Jacek Rutkowski, Prezes Zarządu, Amica SA.
W materiale informacje dotyczące:
- 25 lat obecności Amica na GPW,
- wieloletniej historii spółki,
- kryzysu 2008 roku i zmiany modelu biznesu,
- konsekwencji COVID-19 i wojny w Ukrainie,
- planów na kolejne lata,
- koncentracji na markach własnych,
- dywersyfikacji w spółce i wejścia na rynek amerykański.
Źródło: inwestorzy.tv