„Jesteśmy przekonani, że ze wszystkimi wyzwaniami damy sobie radę. My jesteśmy dzisiaj bardzo mocno zdywersyfikowani, jeżeli chodzi o rynki. Nie ma już żadnego rynku, który ma większą wagę niż 10-12%. Jest rynek polski, który ma 25%, ale rynki pozostałe to jest 75% naszej sprzedaży, to są różne rynki. Jestem przekonany, że damy sobie radę z tym i że będziemy powoli w przyszłym roku wychodzić i Amica będzie miała znowu przed sobą 25 lat świetnych” – mówi Jacek Rutkowski, Prezes Zarządu, Amica SA.

W materiale informacje dotyczące:

  • 25 lat obecności Amica na GPW,
  • wieloletniej historii spółki,
  • kryzysu 2008 roku i zmiany modelu biznesu,
  • konsekwencji COVID-19 i wojny w Ukrainie,
  • planów na kolejne lata,
  • koncentracji na markach własnych,
  • dywersyfikacji w spółce i wejścia na rynek amerykański.
Źródło: inwestorzy.tv