Aleksandra Siwierska awansowała na stanowisko Head of Client’s Operations w agencji K2 Create (Grupa K2). Z kolei Anna Sierakowska-Nikiel objęła stanowisko Creative Operations’ Managera.

 

Aleksandra Siwierska awansowała w ramach struktury K2 Create na stanowisko Head of Client’s Operations, a do zakresu jej nowych obowiązków należy zarządzanie 10-osobowym zespołem dedykowanym do działań dla platformy Netflix w obszarze komunikacji marki w mediach społecznościowych (obsługa klienta, zarządzanie projektami, strategia, kreacja). Aleksandra Siewierska odpowiada za rozwój osobowy i kompetencyjny członków zespołu oraz realizuje działania, mające na celu wzmocnienie strategicznej komunikacji marki klienta.

 

Head of Clients’ Operations to nowe stanowisko w strukturze K2 Create, które podlega bezpośrednio Michałowi Rutkowskiemu, dyrektorowi zarządzającemu K2 Create.

 

Netflix to jedna z najszybciej rosnących, najbardziej innowacyjnych, najciekawszych, ale i najbardziej wymagających marek. Żyjemy w świecie permanentnej zmiany, co chwila pojawiają się nowe wyzwania, nowe kanały i nowe narzędzia komunikacji contentowej i socialowej. K2 Create pracuje dla Netflix od momentu wejścia marki na polski rynek w 2016 roku i czujemy się częścią kultury organizacyjnej Netflix. A ta wymaga ciągłego zwinnego dostosowywania planów do zakładanych celów, poszukiwania źródeł kreatywności, produktywności i innowacji. Ola jest chodzącą emanacją dewizy ‘wolność i odpowiedzialność’ i najlepszą osobą do prowadzenia całości działań operacyjnych social marketingu nie tylko na polskim rynku – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.

 

W zespole awansowała również Anna Sierakowska-Nikiel, która od lutego 2023 roku obejmie stanowisko Creative Operations’ Manager. Jej zadaniem będzie zarządzanie operacyjne pracami zespołu kreatywnego i koordynacja produkcji kampanii w mediach społecznościowych, zgodnie z celami stawianymi przez klienta.

 

 

*** 

 

K2 Create jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych agencji reklamowych w Polsce. Tworzy komunikację, która daje markom wyrazisty wizerunek i pozwala im sprawnie działać pomimo dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Jest częścią Grupy K2, która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software.  
 
Działalność Grupy K2 opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych: 

 

Segment agencyjny – K2 Create – projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marek.  

 

Segment mediowy – K2 Precise – prowadzenie kampanii digitalowych, usługi specjalistyczne – od social, programmatic, performance, SEO/SEM, business intelligence po analitykę, kompleksowe wsparcie e-commerce, usługi planowania i zakupu TV.  

 

Segment software – Fabrity / K2 Digital Products – kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, projektowania produktów cyfrowych i rozwiązań e-commerce.  

 

Segment chatbotówPerfectBotchatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center.