„Elektryzująca Pasja” to strategicznie ważny projekt

Właśnie rozpoczął się drugi etap konkursu „Elektryzująca Pasja”, organizowanego przez wrocławski Elektrotim. Jest to społeczna działalność firmy, mająca na celu zachęcanie młodzieży ponadgimnazjalnej do zgłaszania autorskich pomysłów z dziedziny elektroniki, automatyki i elektryki. Elektrotimowi, jako organizatorowi konkursu, zależy, aby jak największa część uczniów miała możliwość wzięcia udziału w projekcie. To zasługa nauczycieli, którzy ochoczo włączyli się do projektu w charakterze konsultantów i koordynatorów.

Jest to już 5. edycja konkursu Elektrotimu dla zdolnej młodzieży. Co roku rośnie przy tym ranga konkursu. W tym roku zgłosiło się dwa razy więcej uczestników niż w ubiegłym roku, a organizatorzy są pewni, że za rok uczestników również przybędzie.

Marka Elektrotimu jest znana zdolnym, młodym osobom, które dzięki wrocławskiej spółce mogą realizować swoje pasje. Działanie na rzecz rozwoju społeczności ma też wymiar biznesowy, gdyż pozwala wyłowić młode talenty i związać je z Elektrotimem. To jedna z przewag konkurencyjnych, jakie rozwija spółka.

Elektrotim, jak spółka wykonawcza robót elektrotechnicznych, realizuje pionierskie na skalę krajową inwestycje, takie jak budowa symulatora lotów spadochronowych [wstaw tu linka do info o tym].

Więcej o „Elektryzującej Pasji” można przeczytać na elektrotim.pl oraz w bieżącym wydaniu miesięcznika Elektrosystemy