Gamedust chce rozwijać się w trzech segmentach

W rozmowie z red. Katarzyną Kucharczyk na łamach „Parkietu” Paweł Flieger, prezes spółki Gamedust, przedstawia główne kierunki rozwoju firmy. Są to: produkcja własnych gier, działalność wydawnicza i autorska linia biznesowa Connected Realities.

W obszarze własnych produkcji Gamedust może pochwalić się czterema tytułami. Obecnie trwają prace nad drugą częścią gry „Yupitergrad”. W obszarze wydawniczym spółka pracuje nad rozwijaniem symulatora operatora wózka widłowego. Inną, ciekawą pozycją w segmencie wydawniczym jest gra wyścigowa „Sunrise GP” studia Garage5, która powinna trafić na rynek jeszcze w tym roku.

W segmencie autorskiej linii biznesowej zwraca uwagę spółka zależna Bluekey, której w marcu udało się pozyskać finansowanie (5,65 mln zł) na rozwój platformy VR dla escape roomów. Bluekey będzie wspierane przez Lock.Me, jednego z międzynarodowych marketplace’ów na rynku escape roomów. Początkowo ma powstać gra „Rooms of Realities”, a docelowo spółka chce wdrożyć rozwiązania umożliwiające digitalizację rzeczywistych escape roomów na masową skalę.

Więcej w „Parkiecie”  z dn. 7.06.2022 na str. 3 lub na https://www.parkiet.com/