Gamedust prezentuje Yupitergrad 2: The Lost Station

Giełdowy Gamedust publikuje zapowiedź nowej gry na platformy wirtualnej rzeczywistości, która będzie kontynuacją hitu sprzed dwóch lat – pierwsza odsłona humorystycznej gry Yupitergrad  zdobyła już status jednej z najlepszych i najdłużej wspieranych gier zręcznościowych VR.

Spośród wyprodukowanych dotychczas gier najbardziej jesteśmy dumni z Yupitergrada, który bardzo dobrze odpowiedział na potrzeby rynku i jest wyśmienicie oceniany przez graczy – użytkownicy gogli Oculus dają naszemu tytułowi aż 4,7 gwiazdki na 5 możliwych przy ponad 500 ocenach. To solidna baza do stworzenia kolejnego przeboju sprzedażowego przy użyciu obecnie dostępnych technologii VR i utrzymaniu unikalnej, ponadczasowej konwencji grymówi Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust SA.

Pierwsza odsłona Yupitergrada z roku 2020 sprzedała się dotychczas w około 40 tys. kopii. Jest to humorystyczna platformówka, w której słowiański kosmonauta-hydraulik przemieszcza się po opuszczonej stacji kosmicznej, wykonując szereg szalonych misji. Gra posiada trzy tryby – przygodowy,  time attack, w którym gracze biją swoje rekordy na specjalnych planszach, a także Gymnasion, w którym na wielkiej sali do ćwiczeń można się do woli bawić mechaniką i ćwiczyć manewry. Z kolei druga część Yupitergrada zapewni bogatą eksplorację opuszczonej stacji kosmicznej, na którą trafia się po otrzymaniu tajemniczego sygnału. Gracze będą mogli poznać ciekawą fabułę, dowolnie przemierzać trójwymiarowe środowisko, poszukując w nim sekretów i sposobów na otwarcie kolejnych przejść. Do dyspozycji graczy zostanie oddane unikalne wyposażenie do wykorzystania podczas przemieszczania się i rozwiązywania zagadek. Na drodze graczy staną zbuntowane roboty – dlatego do bezpiecznego poruszania się po nowej stacji twórcy gry dodadzą także broń, za pomocą której będzie można skutecznie z nimi walczyć.

Yupitergrad 2 to nie tylko najbardziej ambitna gra w historii studia Gamedust, ale także jest to jeden z najbardziej ambitnych projektów w wirtualnej rzeczywistości w ogóle. Łączy on bowiem swobodne przemierzanie rozbudowanej stacji kosmicznej, rozwiązywanie zagadek i walkę z przeciwnikami. Stacja kosmiczna ma wiele sekretów i jest pełna detali, które z pewnością docenią posiadacze gogli VR. Jednocześnie elementy humorystyczne cały czas są dla nas bardzo ważne i będą odpowiednio zaakcentowane w finalnym produkcie – wskazuje Prezes Paweł Flieger.

Premiera „Yupitergrad 2: The Lost Station” planowana jest na wielu platformach VR, w tym Oculus Quest. Spodziewany termin publikacji finalnego produktu zostanie ogłoszony w najbliższych miesiącach.

 

 ***

Gamedust S.A. to notowana na rynku NewConnect GPW spółka będąca deweloperem i wydawcą gier, przede wszystkim na platformy wirtualnej rzeczywistości.

Spółka dostarcza pełne immersji doświadczenia dla globalnych odbiorców cyfrowej rozrywki, w szczególności z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości (VR), rozszerzonej rzeczywistości (AR) i Mixed Reality (MR).

Działalność biznesowa prowadzona jest w trzech strategicznych obszarach: produkcja gier, działalność wydawnicza oraz autorska linia biznesowa Connected Realities. Dotychczasowe tytuły produkcji Gamedust to Neverout, Overflight, Spuds Unearthed oraz Yupitergrad. W najbliższych kwartałach Gamedust zamierza dostarczyć na rynek zarówno nowe własne produkcje, jak również projekty wydawnicze.

Więcej informacji pod adresem www.gamedust.co, facebook.com/Gamedust/ i twitter.com/GamedustTT.