K2 Create stawia na metaverse

 

Agencja K2 Create (Grupa K2) rozwija swoje kompetencje i ofertę w zakresie obecności marek w metaverse. Agencja uruchomiła grupę roboczą Metaforce, stworzyła punkt VR dla swojego zespołu i rozszerzyła ofertę o warsztaty strategiczne dla marek pt. „Pierwsze kroki w metaverse”.

 

Zespół Metaforce K2 Create wprowadza marki do metawersum

Grupa robocza Metaforce składa się z przedstawicieli działów kreacji, strategii, social media oraz motion design, szczególnie zainteresowanych nowymi technologiami. Jej zadaniem jest wprowadzenie marek do metawersum, poprzez edukację i proponowanie rozwiązań dopasowanych do charakteru i potrzeb marek.

– Czy Web3 już niedługo stanie się nową przestrzenią działań agencji reklamowych? Nie mamy wątpliwości, że tak właśnie będzie. Agencja badawcza Gartner przewiduje, że w 2026 roku 25 proc. ludzi będzie spędzało w metaverse minimum godzinę dziennie. Oczywiście nowe uniwersum nie zastąpi nam świata realnego, ale będzie jednym ze sposobów komunikacji, tak jak obecnie social media, których rozwinięciem może stać się właśnie metaverse. Nowy świat w kolejnych dekadach będzie rozwijał się dwutorowo – w kierunku immersyjnego wirtualnego świata (VR) oraz znacznie szybciej przez konsekwentne rozszerzanie świata fizycznego o świat cyfrowy (AR)mówi Katarzyna Zemlik, Senior Strategic Planner w K2 Create.


Punkt VR w K2 Create

 

W październiku agencja stworzyła punkt VR, w którym zespół Metaforce analizuje najlepsze działania marek, jakie dotychczas miały miejsce w metaverse. Co więcej, eksploruje topowe platformy typu proto-metawersum, takie jak Decentraland, Sandbox, Axie Infinity, Roblox, Minecraft, Fortnite i możliwości, jakie oferują.

 

Zespół buduje także elementy nowego uniwersum i projektuje doświadczenia za pomocą dostępnych narzędzi. Efektem działań będzie wykonywanie w wirtualnej rzeczywistości codziennych aktywności agencji reklamowej, takich jak burze mózgów, a finalnie otworzenie całej organizacji na Web3 oraz wprowadzenie do metaverse marek klientów agencji.

 

Wprowadzić klienta do metaversum to jedno, a zrobić to w kreatywny i zaskakujący sposób to drugie. Dlatego unikamy rozwiązań, na które mógłby wpaść sam klient. Szukamy idei niosących ze sobą wartość dodaną – czyli tzw. pomysłów na pomysł, jak np.: wirtualne piwo Heinekena czy meta sneakersy od Under Armour mówi Szymon Demirkol, Head of Creative w K2 Create.

 


Nowy warsztat „Pierwsze kroki w metaverse”

 

Agencja K2 Create rozszerzyła ofertę agencji o warsztaty dla marek „Pierwsze kroki w metaverse”. Ich celem jest umożliwienie klientom doświadczenia nowego uniwersum, możliwości, jakie oferuje oraz zaprojektowanie strategii obecności marki w nowej rzeczywistości.

 

*** 

K2 Create jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych agencji reklamowych w Polsce. Tworzy komunikację, która daje markom wyrazisty wizerunek i pozwala im sprawnie działać pomimo dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Jest częścią Grupy K2, która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software.  
 
Działalność Grupy K2 opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych: 

 

Segment agencyjny – K2 Create – projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marek.  

 

Segment mediowy – K2 Precise – prowadzenie kampanii digitalowych, usługi specjalistyczne – od social, programmatic, performance, SEO/SEM, business intelligence po analitykę, kompleksowe wsparcie e-commerce, usługi planowania i zakupu TV.  

 

Segment software – Fabrity / K2 Digital Products – kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, projektowania produktów cyfrowych i rozwiązań e-commerce.  

 

Segment chatbotówPerfectBotchatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center.