K2 Precise wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska dla marek Seat & Cupra

 

Volkswagen Group Polska rozpoczął współpracę z agencją K2 Precise (Grupa K2) w zakresie optymalizacji digital customer journey dla marek Seat & Cupra. Fundament współpracy stanowią rozwiązania Adobe Experience Cloud.

 

Volkswagen Group Polska oraz agencja K2 Precise podjęły współpracę mającą na celu optymalizację digital customer journey marek Seat & Cupra. Agencja zapewnia wsparcie i rozwój digitalowej ścieżki klienta na całym etapie procesu zakupowego i posprzedażowego, w tym także personalizację treści oraz usługi analityczne. Współpraca obejmuje zarówno aspekty marketingowe, jak również technologiczne. K2 Precise odpowiada także za m.in. serwisy internetowe marki, aplikacje zewnętrzne oraz analitykę opartą na rozwiązaniach Adobe Experience Cloud i Google Analytics.

 

–  Podczas wyboru partnera największą wagę przywiązywaliśmy do kompleksowości kluczowych dla nas kompetencji oraz zrozumienia działań w obszarze digital marketingu w branży motoryzacyjnej. Najbliższe lata przyniosą z pewnością wiele wyzwań w tej branży, dlatego potrzebowaliśmy partnera, który razem z nami im sprosta dzięki doświadczeniu, nieszablonowemu podejściu i zrozumieniu naszych potrzeb biznesowych. Jednocześnie szukaliśmy zespołu nastawionego na budowanie partnerskich relacji. Rozwiązania zaproponowane przez agencję K2 Precise podczas procesu przetargowego były innowacyjne i odpowiadające na nasze potrzeby. Cieszymy się z rozpoczynającej się współpracy – Katarzyna Dziomdziora, PR Manager SEAT & Cupra w Volkswagen Group Polska.

 

Agencja K2 Precise posiada szerokie doświadczenie w pracy na narzędziach zarówno Adobe, jak i Content Management System (CMS), Marketing Automation, Customer Relationship Management (CRM) oraz Customer Data Platform (CDP).

 

 

***


K2 Precise
 specjalizuje się w kampaniach digitalowych i wszechstronnym wsparciu w obszarze mediów, SEO & content marketing oraz MarTech. Jest częścią Grupy K2, która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software. 

Działalność Grupy K2 opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych:

Segment mediowy – K2 Precise – ekspertyza digital marketing. Usługi specjalistyczne: SEM, social, programmatic, performance, SEO & content marketing, business intelligence, webanalityka, MarTech oraz usługi planowania i zakupu TV.  

 

Segment agencyjny – K2 Create – projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marek. 

  

Segment software – Fabrity / K2 Digital Products – kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, projektowania produktów cyfrowych i rozwiązań e-commerce. 

 

Segment chatbotów – PerfectBot – chatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center.