Linia
Fusion z Amiki: efektowna i efektywna droga do sukcesu

/wp-content/uploads/tl_files/klienci/nowy/fotorelacje/zdj1.jpg

Amica,
która z powodzeniem sprzedaje wysokiej klasy duży i mały sprzęt
AGD na rynku europejskim, zaprezentowała na specjalnym pokazie dla
mediów branżowych nową linię produktów – Fusion. W pierwszym
etapie do sprzedaży trafiły nowe modele piekarników.

/wp-content/uploads/tl_files/klienci/nowy/fotorelacje/zdj2.jpg


Linia Fusion właśnie trafia do sklepów. W przystępnej cenie
oferuje klientom najwyższą jakość, niezawodność i wysokiej
klasy technologię. To wspaniałe uzupełnienie naszej prestiżowej
linii Integra
powiedział Wojciech Antkowiak, Wiceprezes
Zarządu Amica Wronki S.A. ds. Handlu i Marketingu.

/wp-content/uploads/tl_files/klienci/nowy/fotorelacje/zdj5.jpg

Projektanci
nowej linii piekarników opowiedzieli o kulisach jej powstania, a
przedstawiciele Amiki zdradzili, że duży udział w powstaniu nowych
produktów mieli sami ich nabywcy.

/wp-content/uploads/tl_files/klienci/nowy/fotorelacje/zdj6.jpg


Słuchamy głosów użytkowników produktów AGD, prowadzimy
głębokie i szerokie badania ich potrzeb i upodobań, analizujemy
również trendy rynkowe w zakresie designu. W testach konsumenckich
linia Fusion wygrywa wyglądem z międzynarodową konkurencją. To
sprawia, że nasze produkty powinny wygrywać z konkurencją także w
warunkach sklepowych
powiedziała Joanna Krzywda,
Product Manager w Amica Wronki S.A.

/wp-content/uploads/tl_files/klienci/nowy/fotorelacje/zdj7.jpg

Przy
okazji spotkania z mediami, przedstawiciele Amiki promowali również
inne produkty niż piekarniki z linii Fusion. Chodzi m.in. o pralki,
okapy kuchenne, płyty grzejne i piekarniki z linii Integra.
Prezentację zwieńczył pokaz gotowania na najwyższym poziomie w
oparciu o urządzenia Amiki, który poprowadził znany kucharz Tomasz
Jakubiak.

/wp-content/uploads/tl_files/klienci/nowy/fotorelacje/zdj8.jpg