Notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych ma za sobą bardzo udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych, w którym dostrzega duży potencjał, i ma ambicję, żeby pozostać liderem tego rynku. Pod koniec tego roku planuje poszerzyć swoje portfolio w tym obszarze. Nie wyklucza także przejęcia firmy z segmentu dań gotowych, bo organiczny rozwój spółki, zgodnie ze strategią, ma być wspierany przez akwizycje na rynku spożywczym.

Ze wstępnych danych finansowych wynika, że spółka Makarony Polskie zanotowała w 2023 roku 354,8 mln zł przychodów ze sprzedaży i wypracowała ponad 30-proc. wzrosty r/r wyniku EBITDA (do 57,8 mln zł) i zysku netto (do 32,9 mln zł).

– To jest baza pod dynamiczny rozwój w następnych latach – mówi agencji Newseria Biznes Zenon Daniłowski, prezes spółki Makarony Polskie.

Cały wywiad dostępny na: https://biznes.newseria.pl/