Elektronarzędzia to stabilizacja wyników

TIM wprowadza w życie plany, mające na celu uniezależnić się
wahań koniunktury w sektorze budowlanym. W wywiadzie z Arturem Guzikiem,
dyrektorem sprzedaży w TIM S.A., czytamy, na czym mają te plany polegać. Przede
wszystkim od roku TIM jest właścicielem największego sklepu internetowego
branży elektrotechnicznej (narzędzia.pl). Jak zaznacza dyrektor Guzik, dla
spółki działającej dotychczas tylko w formie B2B jest to zupełnie nowe
doświadczenie. Natomiast spółka pokazuję, że potrafi się odnaleźć w nowym
środowisku (B2C) i sukcesywnie rozszerza asortyment, pozyskując tym samym
nowych klientów. Chodzi o produkty np. z zakresu BHP czy z sektora
elektronarzędzi.

Branża budowlana jest z punktu widzenia spółki mniej atrakcyjna
z powodu „podwójnej sezonowości”.

Branżę budowlaną
cechuje sezonowość w podwójnym znaczeniu. Z jednej strony są to pory roku i
wpływ warunków atmosferycznych na realizację inwestycji, z drugiej bardzo
zmienna rynkowa koniunktura. Rynku elektronarzędzi z kolei nie dotyka taka
sezonowość jak sektora budowlanego –
tłumaczy
dyrektor Artur Guzik

Ponadto TIM prowadzi szkolenia z zakresu obsługi urządzeń,
będących w jego ofercie, co jest korzystne zarówno dla klientów (cały czas są
na bieżąco z nowinkami technicznymi), jak i dla spółki (stale powiększa grono
lojalnych klientów).

[Dowiedz się więcej]