Webinar: E-commerce, perspektywy dla rynku kosmetycznego i czynniki, które będą warunkować dalsze utrzymanie się e-biznesów na rynku.

 

K2 Precise (Grupa K2) wraz Wiadomoscikosmetyczne.pl oraz Wydawnictwo Gospodarcze organizują cykl webinarów szkoleniowych. Pierwszy z nich odbędzie się 6 grudnia o godz. 11.00

 

Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość za sprawą wysokiej inflacji, trwającej za naszą wschodnią granicą wojny i ogólnie pogarszających się perspektyw gospodarczych jednoznacznie wpływa na konsumentów, a tym samym na biznes.

 

Czy e-commerce jest kanałem, który zagwarantuje strategiczną stabilność w niepewnych czasach? Jakie są szanse i zagrożenia stojące przed branżą kosmetyczną w e-commerce? Czym wygrać w walce o marże w czasach kryzysu?

 

Na te i wiele innych pytań odpowie Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer w K2 Precise. Podczas webinaru zostanie m.in. przedstawiona estymacja na najbliższe lata dla rynku e-commerce, który ma urosnąć do 187 mld zł, ze szczególnym naciskiem na rynek kosmetyków online, który to stanie się jedną z trzech najszybciej rosnących kategorii w e-commerce. 

 

Agenda webinaru:

 

  1. Rynek e-commerce
  2. Beauty na tle pozostałych segmentów w e-commerce – Jeden z trzech koni pociągowych rynku e-commerce
  3. Elementy odpowiedzialne za wzrost segmentu
    1. Inflacja cenowa
    2. Penetracja populacji i demografia
    3. Uchodźcy
  4. Efekt wojny a zachowania konsumenckie w e-commerce
    1. Negatywne nastroje
    2. Presja na cenę
    3. Znaczenie marki
  5. Gdzie szukać wzrostu w kryzysie?
    1. Dane i precyzyjny marketing
    2. Marka i jakość
    3. Polityka cenowa i benefity
    4. Content is still King
  6. Rekomendacje

 

 

Dzięki udziałowi w webinarze jeden z uczestników wygra również bezpłatną indywidualną konsultację w agencji K2 Precise.

 

Webinar poprowadzi Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer w K2 Precise. Jest on absolwentem Uniwersytetu SWPS na wydziale Psychologii w Warszawie i  doświadczonym managerem związanym z rynkiem mediów interaktywnych od ponad 18 lat. To również ekspert w zakresie strategii mediowych i optymalizacji sprzedaży online dla marek Retail i FMCG; komentator rynkowy, prelegent, autor publikacji branżowych o tematyce związanych z efektywnością mediów. W agencji K2 Precise odpowiada między innymi za bieżący rozwój sprzedaży online klientów z kategorii Beauty & Fashion.

 

Rejestracja na webinar: https://www.wgbiznes.pl/webinar-ebiznes

 

 

***


K2 Precise
specjalizuje się w kampaniach digitalowych i wszechstronnym wsparciu w obszarze mediów. Jest częścią Grupy K2, która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software. 

Działalność Grupy K2 opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych:

Segment mediowy – K2 Precise – prowadzenie kampanii digitalowych, usługi specjalistyczne – od social, programmatic, performance, SEO/SEM, business intelligence po analitykę, kompleksowe wsparcie e-commerce, usługi planowania i zakupu TV. 

 

Segment agencyjny – K2 Create – projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marek. 

  

Segment software – Fabrity / K2 Digital Products – kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, projektowania produktów cyfrowych i rozwiązań e-commerce. 

 

Segment chatbotów – PerfectBot – chatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center.